my new baby(s)

Weeee, hvis I har fulgt med på min instagram (@almaspies) eller på facebook siden, så ved I at jeg nu har fået købt mig nyt kamera og objektiv! Som I kan se på billederne har jeg fået købt et Canon Eos 650D med 50mm f/1.8 || objektivet - og jeg er allerede sindssygt lykkelig over det, det er simpelthen for skønt!

I dag har jeg været et smut inde forbi strøget, for at prøve et par sko, jeg nu har bestilt over nettet (findes der noget bedre end at købe sko???) og i går overnattede Bjørk her. Nu står den på lektier og mgp haha

Hvad synes I?

Knus

25 kommentarer:

  1. Hej smukke Alma. Hvor meget kostede dit kamera? Knus Stephanie

    SvarSlet
    Svar
    1. For kamerahuset, objektivet, og beskyttelses filteret blev det 5700 :)

      Slet
  2. Super dejligt, er ret jaloux - hehe!
    Lyder som om du har haft en skøn dag.
    Hvilket et kamera brugte du før? Kan du bruge de/det objektiv(er) som du havde på det "gamle"?

    Forsat god weekend
    - Clara
    http://clarastenfeldt.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde et Nikon d3100, og nej det kan jeg ikke da de ikke er samme mærke :)

      Slet
  3. Hej søde Alma
    hvor er du heldig!!!!
    Vil du stadig beholde dit gamle kamera eller vil du
    sælge det!?? Knus ALfrida

    Gid det var mig!

    SvarSlet
  4. Hej Alma! Jeg ville lige spørge om den kjole du havde på til gallafesten, hvad str bestilte du den i? Og hvor høj er du? Da jeg ikke er så høj, og gerne vil bestille den, er jeg lidt usikker på str(en). Og hvor lang tid tog leverings tiden???? Ps Håber du svar hurtigs som muligt!!! Rigtig godt inlæg btw ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bestilte den i den mindste str, og er omkring 1.55 høj. Det tog 14 dage (!!)

      Slet
  5. Åhh det 50 mm objektiv er fantastisk!

    Faldt lige over din blog og den er SÅ fin! :-))

    //Marie - www.mariemacaron.blogspot.dk (Blog om mit liv, træning og løb)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep, det er vildt lækkert! Tusind tak :)

      Slet
  6. Her kommer et spørgsmål der overhoved ikke har noget med det her at gøre:
    På netflix er der kun 4 sæsoner af gossip girl ved du hvor man kan se de andre sæsoner?
    Bare hvis du lige vidste det;-)

    SvarSlet
  7. Syntes det ser super fedt ud! Hvor meget kostede det?
    -http://liveanddream-byme.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. For kamerahuset, objektivet, og beskyttelses filteret blev det 5700 :)

      Slet
  8. Ønsker mig selv sådan et i konfirmationsgave:)
    Tænkte på, hvem er det der tager billederne af dig og dine outfits?

    SvarSlet
    Svar
    1. også sådan nogle som fx. gallakjolen?

      Slet
  9. Fedt kamera jeg skal måske have det, jeg ved bare ikke om jeg skal vælge '' Nikon d5100 '' eller '' Canon eos 650d ''. Men jeg vælger nok canon. xx

    SvarSlet
  10. Har du købt de 2 ting hver for sig eller for man det med til kameraet? :-)

    SvarSlet
  11. Det her er mest til dem med spørgsmålene omkring overvejelser af kameraer. Kan anbefale Canon EOS, da de alle bruger samme objektiver, hvilket er smart :)

    SvarSlet
  12. Er Canon bedre end Nikon? ER lidt i tvivl, da jeg ellers er meget glad for mit Nikon, men nogle gange virker det bare ikke (vil ikke fokuserer), lidt træls..
    Anyways, fedt kamera!

    Kig gerne forbi :)
    http://mariapicardkai.blogspot.dk/

    SvarSlet
  13. Hej Alma
    vil vildt godt vide hvor du har købt det henne?

    SvarSlet
  14. Hej Alma den lille æske der er på det første billed, fik du den med i prisen, eller købte du den ved siden af??? :-)

    SvarSlet
  15. Hvor har du købt det henne? Please svar!!!<3

    SvarSlet