new in

Hej piger! Beklager, beklager, at jeg ikke har blogget de seneste par dage. Jeg giver ferien skylden hehehehe. Jeg har arbejdet, været syg og været sammen med veninder, men mere om det de næste par dage. Jeg har nemlig fået gjort mig to lækre indkøb.
Armbåndet er fra DAY og er lavet af Cathrine Saks til 200 kr. Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle købe det i sort eller pink, men det gav lidt sig selv da der kun var det pink tilbage! Jeg er allerede super glad for det, og glæder mig til at tilføje det til fede outfits.

(jogging)Bukserne er fra Envii og koster 250 kr. Jeg har virkelig længe cravet disse, og jeg er vokset ud af mine nuværende jogging bukser så mor var så sød, at give. Jeg har gået rundt i dem lige siden jeg fik fat i dem, og de er så pokkers dejlige. Dog er de lidt tynde, men jeg vil klart både bruge dem til hverdag, men også bare til hjemmehygge og træning.

Hvad synes I?

Knus

26 kommentarer:

  1. Hej Alma.
    Jeg kan huske at du i en video sagde at du var. ca 153cm? Det er jeg også selv, og har derfor svært ved at finde bukser i min længde. Men de her er super lækre! Så jeg tænkte på om du er vokset meget siden du sagde at du var 153, for hvis ikke skal, så skal jeg helt klart selv have dem!
    Elsker din blog! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe jeg er vokset, men er stadig ikke 1.60.
      Tusind tak!

      Slet
  2. Svar
    1. Jaaa, det må jeg erklære mig enig i!

      Slet
  3. Armbåndet er meget flot :)
    Og en super fin blog du har.
    Knus Anya.
    http://ingoldwetrust-anya.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. lækre ting! Jeg har længe ledt efter de bukser, da min veninde har dem, men jeg har ikke kunne finde dem. Hvor ligger den Envii du har købt dem i henne? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den ligger inde omkring strøget :)

      Slet
  5. Hey Alma, jeg har længe være interesseret i disse par super lækre bukser, og jeg har ledt efter dem all over, men har ikke kunne finde dem... -.-
    Derfor kunne det være en stor hjælp hvis du ville sige hvor du havde købt bukserne henne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har jo skrevet at de er købt i Envii :)

      Slet
  6. Virkelig lækkert armbånd!!

    Har selv liiiige købt joggingbukserne i går :D

    // GIVE-AWAY//

    Kig forbi min blog :)

    www.bysignebendixen.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Jeg har selv de lyse bukser, og de er for store til mig, så kan ikke rigtig bruge dem. Hvordan har du fået fat i et par som passer? For jeg har den mindste størrelse.

    SvarSlet
  8. lækkert bby

    http://pernilleaarup.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. ej nogle fede ting Alma!
    Hvad arbejder du som? :)

    SvarSlet
  10. Armbåndet er super fint, men er det tungt? Og hvordan lukker man den? Super fed blog elsker den!

    SvarSlet
  11. Virkelig fint armbånd, farven passer jo også helt perfekt til sommer! Er også helt forelskede i bukserne selv og må skaffe mig nogle, snart.

    www.valerianielsen.blogspot.dk

    Knus

    SvarSlet
  12. Hvorfor gider du bruge så mange penge på et armbånd du kan lave selv og nogle basic jogginbukser som du kan købe til 100 kroner i H&M? Det er penge ud af vinduet.

    SvarSlet
  13. Hvorfor gider du bruge så mange penge på et armbånd du kan lave selv og nogle basic jogginbukser som du kan købe til 100 kroner i H&M? Det er penge ud af vinduet.

    SvarSlet
  14. Hvorfor gider du bruge så mange penge på et armbånd du kan lave selv og nogle basic jogginbukser som du kan købe til 100 kroner i H&M? Det er penge ud af vinduet.

    SvarSlet
  15. Super fede bukser! :)
    - Har du købt dem på nettet eller i en Envii/Samsoe Samsoe?
    (Hvis i butik, så hvoooor?)

    SvarSlet
  16. Har du købt flere par bukser, eller er det det samme? :)
    Farverne ser bare meget forskellige ud.

    -Rigtig god blog, Knus <3

    SvarSlet
  17. Har du købt flere par bukser, eller er det det samme? :)
    Farverne ser bare meget forskellige ud.

    -Rigtig god blog, Knus <3

    SvarSlet