sææælger! (igen)

 Ur fra Mango. Brugt få gange. Nypris 500 kr. Mindstepris 300 inklusiv porto. 250 ca. hvis du vil hente.
 Sweater i str. xs fra Gina Tricot. Nypris 200 kr. Mindstepris: 120 inklusiv porto. 80 hvis du vil hente den.
  Sweater i str. xs fra Gina Tricot. Nypris 200 kr. Mindstepris: 120 inklusiv porto. 80 hvis du vil hente den.
 Jakke i str. 34 fra H&M. Brugt én gang Nypris 350. Mindstepris: 220 inklusiv porto. 170 hvis du selv vil hente den.

Sweater fra H&M, str. 34. Nypris 200. Mindstepris 110 inklusiv porto. 60 hvis du selv vil hente den.






 Sælger mine Abercrombie and fitch shorts igen, da køberen sprang fra. Splinternye shorts fra Abercrombie and Fitch, der ikke kan fås længere, størrelse 00/24 (svarer til en s-xs). Aldrig brugt, mærker sidder stadig i. Nypris 500 kr. Mindstepris: 430 inklusiv porto. 380 hvis du selv vil hente. sælges da de er for store til mig.

Kig her, for mere jeg sælger! http://lifeasalmaliveit.blogspot.dk/2013/02/slges.html

Skriv til mig på min mail: alma.spies@hotmail.com, hvis du er 100 procent sikker på at du kan og vil købe en eller flere ting.

Priserne er faste.

3 kommentarer:

  1. vil måske gerne købe uret:)

    SvarSlet
  2. Elsker din blog Alma!
    Vil du måske lige tage et kig forbi min nye blog jeg lige har startet?
    http://youngbeautyandfashion.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  3. Grå sweater i str. xs fra Gina Tricot - byder 120 ,-

    linebjerg@live.dk
    linebjerg.blogspot.dk

    SvarSlet