SÆLGES

 Tubetop/kjole fra Forever21, str. s, ingen mindstepris, kom med et bud
 Blondetop fra Gina Tricot, str. xs, ingen mindstepris, kom med et bud
 T-shirts fra H&M, str. 34, ingen mindstepris, kom med et bud, sælges som sæt
 Shorts fra Tumble N Dry, str. 140, svarer til en xxs, ingen mindstepris, kom med et bud
 Skjorte fra H&M, str. 34/XS, ingen mindstepris, kom med et bud
 Baseball jakke/trøje fra H&M, str. 34/XS, ingen mindstepris, kom med et bud
 Cardigan fra H&M, str. 34/XS, ingen mindstepris, kom med et bud
 Nike AirMax, str. 36, kom med et bud
 Adidas Chile jakke/trøje, str. 34/XS, mindstepris 200
 Ærmeklippet vest fra H&M, str 34/XS, ingen mindstepris, kom med et bud
 Levis shorts, str. 27/34 står der i dem (svarer nok til en small) aldrig brugt selv, men købt i en genbrug i Paris, ingen mindstepris, kom med et bud

Splinternye shorts fra Abercrombie and Fitch, størrelse 00/24, aldrig brugt, mærker sidder stadig i, nypris 500 kr, sælges da de er for store til mig.

75 kommentarer:

  1. Tubetop/kjole fra Forever21
    BYD HER:

    SvarSlet
  2. Blondetop fra Gina Tricot
    BYD HER:

    SvarSlet
  3. Shorts fra tumble n dry
    BYD HER:

    SvarSlet
  4. Baseball jakke/trøje fra H&M
    BYD HER:

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Send mig en besked på facebook Ida! :)

      Slet
    3. Undskyld det var ikke til den..
      Det var til cowboy vesten :-) !

      Slet
  5. Adidas Chile jakke/trøje
    BYD HER:

    SvarSlet
  6. Ærmeklippet vest fra H&M
    BYD HER:

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm, hva med 60-70?
      Kommer også lidt an på om du skal have dem sendt, eller om du vil hente dem :-)

      Slet
    2. Jeg tænker på, at få den sendt... :) Hvor meget blivet det så, jeg tænker på 60? Er det fint? :)

      Slet
    3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    4. Hvor mange gange er den brugt? - og jeg vil gerne have den sendt, men ved ikke rigtig hvordan det foregår..... :p Har aldrig prøvet det før ;)

      Slet
    5. Okay fint vil give 60- 70 ;) Men hvis jeg vil have den sendt hvad går vi så? :)

      Slet
    6. Hvor meget vil du have for den alma? :-)

      Slet
  7. Svar
    1. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at købe dem, men jeg har et problem!
      Er de for store til dig? fordi jeg har selv smalle ben og ville lige hører om det var derfor du sælger dem? altså fordi de ikke passede dig :-) men vis det nu er vil jeg gerne starte med at byde 100 kr. Medmindre det er for lidt. så kan du jo bare skrive om du vile have mere for dem :-) kram.

      Slet
    2. 100 kr. er helt fint :-)
      De er fine i størrelsen til mig, men jeg mangler virkelig penge haha!

      Slet
    3. Okay super, det lyder godt :-) men hvordan kommer det til at foregå med at jeg få givet dig pengene og alt det der? (Haha, har virkelig aldrig prøvet sådan noget før) :-)

      Slet
    4. MIN VENINDER VIL KØBE DEN FOR OVER 100!!!! stop alle folkens, vi vinder!

      Slet
    5. ER DE SOLGT????? svar hurtigst muligt Alma! :-D

      Slet
    6. ja, de er desværre solgt, ligesom Madeline sagde :-)

      -fra Alma

      Slet
    7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    8. som jeg sagde før, er de stadig allerede solgt desværre.. jeg har solgt dem i dag :)

      fra Alma

      Slet
    9. Ville elleres viiiildt gerne have fat i sådan nogle, 150?:D

      Slet
    10. Er der nogen der ved om man også kan købe sådan nogle shorts i en normal levis butik?:)

      Slet
    11. Det kan man desværre ikke, er næsten 100% sikker :( har idag købt nogle fra urban outfitters, der er de samme! Jeg er rigtigt glad for mine! Men ellers i genbrugs butikker! :-)

      Slet
    12. Hvor meget gav du for dem i Urban Outfitters? ;)

      Slet
    13. Ja, hvor meget kostede de i Urban Outfitters?:-)

      Slet
    14. Jeg ved at man kan købe nogle i fx Episode og København K (populære genbrugs butikker i KBH), og der sælger de dem til 150-180,- :) (nogle er endda ubrugte) ..

      Slet
    15. Jeg gav 350 kr. For dem i urban outfitters :)

      Slet
  8. Shorts fra Abercrombie and Fitch
    BYD HER:

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvilken str er de vis det er xs/s/m/l?

      Slet
    2. Vil tro de er en small eller xs.

      Slet
    3. 00 svarer til XS (den mindste størrelse de har) - mener jeg. :)
      Byder 250,- :)

      Slet
    4. Skriv til mig på facebook Sarah! :)

      Slet
  9. Kan man købe forever21 i Danmark?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej desværre, og de sender heller ikke til Danmark :/

      Slet
    2. Jo, de sender til Danmark hvis du sætter den på europa.

      Slet
  10. Der er jo ikke nogen der gider at købe gamle udtrådte gummisko?

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er nok heller ikke nogen der gider at købe dig, nu hvor du er sådan en sur fisse.

      Slet
  11. Hej Alma - er de shorts solgt? :-)

    SvarSlet
  12. Hvad med din addias`?
    Og hvad vil du have for den?

    SvarSlet
  13. Hvad med din addias`?
    Og hvad vil du have for den?

    SvarSlet
  14. Heej :)
    Har du din addias stadig?
    Og hvad vil du have for den?
    Og hvad str?:)

    SvarSlet