talk that talk

Undskyld, undskyld, undskyld for dette sene og kedelige indlæg. Jeg har i dag været i Malmö med min klasse og fik taget ret så mange billeder (er i gang med at redigere lidt i dem), så dem får I i morgen. Var overdrevet træt da jeg kom hjem ved 16-17 tiden, så jeg orkede ikke lige at blogge. I stedet redigerede jeg en video, som jeg optog i går - kan I gætte hvilken slags? (billederne er taget til videoen)
Føles helt mærkeligt at filme igen efter så længe, haha. Jeg vil ligge mig om snart, da vi klokken otte i morgen har 3,5 timers dansk termins prøve. Oh god.

Knus

13 kommentarer:

  1. du er så skide smuk, elsker dit hår! Det er nok ikke første gang du får det af vide!
    Tag gerne et kig på min blog, er ret ny! Håber du vil blive fast!

    knus celina bycelinahuynh.blogspot.dk <3

    SvarSlet
  2. Jeg er lidt vild med din header! :-) he he, og som Celina Huynh siger: du har skidesmukt hår!

    Jeg har en konkurrence kørende på min blog, om et par skønne øreringe fra Annlil. Kig forbi, hvis du har lyst!
    http://www.rikkesunds.dk/2013/02/konkurrence-annlil-reringe.html

    Knus!
    www.rikkesunds.dk

    SvarSlet
  3. Hvor redigere du dine billeder henne?

    www.sunday-rosa.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Glædelse til videoen!

    SvarSlet
  5. Video?
    Roomtour? Haul? Hår tutorial? Bøjle snak?
    Det kan være så meget jo!

    SvarSlet
  6. Hej Alma jeg har nogen spørgsmål men det har ikker noget med det her at gøre.
    - Den lille æske der var på billederne med dit nye kamera fik du den med eller købte du den ved siden af?
    - og hvor meget købte du kameraet til? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den lille æske? Mit objektiv? Nej selvfølgelig får man ikke bare et gratis objektiv med? :)
      Det var ikke en pakke som sådan. Jeg købte alle tingene seperat.
      Jeg har købt selve kamerahuset uden objektiv, og så mit ønskede objektiv ved siden af. Og hvis du også vil have beskyttelsesfilter bliver det 5700.

      Slet
    2. Vil du ikke sende et link :-)

      Slet
    3. Kun med kameraet :-)

      Slet
  7. Hej Alma.
    Du er simpelthen bare så smuk og jeg ELSKER din blog!!!
    Hvordan får du indlægstitel og dato til at være i midten?
    Knus -http://www.liveanddream-byme.blogspot.dk/

    SvarSlet
  8. Hej Alma:)
    Mega gode billeder!! Du er virkelig smuk!!!:)
    Hvor er din sweater fra, er helt vild med den??

    http://minblooog.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Hej Alma, hvor er din super lækre sweater fra. Mvh *-:

    SvarSlet