ugens spørgsmål

Video blogger du slet ikke mere?
Jooo, når jeg har lyst :-)

Din ynglings film/serie og hvad handler den om?
Gossip Girl og Pretty Little Liars. Orker ikke lige forklare, men begge serier kan jeg virkelig anbefale!

Ynglings trøje?
Hahah, det tænker jeg ikke rigtig over

Ynglings sko?
Det må være mine Nike Free

Beskriv dig selv med 3 ord?
Perfektionistisk, åben, glad

Hvordan fik du din blogger til at lægge billeder ind igen? Døjer nemlig med det samme problem :-(
Jeg gjorde ikke noget, pludselig virkede den bare igen!

Ynglings butik?
Envii, Stig P, Moss Copenhagen, Gina Tricot, H&M, BikBok, osv. åh kan ikke vælge én

Hvilke netbutikker shopper du mest?
Asos og Ebay

Nogle tips til, hvis man selv starter en blog op? :)
Jeg regner med at lave et indlæg med det :-)
Koster app'en "whitagram" penge?
Nej, men hvorfor søger du ikke bare på den? O.o lol, i stedet for at vente på, at jeg svarer

Tjener du penge på din blog?
Nej!

Er du i god form?
hahahah, ik rigtig

Hvordan kommer du til og fra skole?
Bus og tog, begge dele 2 stop

Hvor tit vasker du hår?
Hver anden dag

Hvilke gymnasium regner du med at du skal på (hvis du altså vil på gymnasium)
Falkonergården, eller noget andet på Frederiksberg

Smid meget gerne spørgsmål, til næste uge!

Knus

11 kommentarer:

  1. Fed blog! Det ville være dejligt hvis du gad lave en "ebay-guide" :-)

    //linekoelvig.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hvilket spørgsmål får du mest (til daglig) .. Svar gerne på det, også

    SvarSlet
  3. hvem er din ynglings blogger?
    Koster det penge at får sendt noget fra Ebay?
    Vildt fed blog, du er i hvert fald min ynglingsblogger:*

    SvarSlet
  4. Hvilke indstillinger bruger du på dit kamera? :)
    Hvordan redigerer du dine billeder?
    signne.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hvilken klasse går du i?

    SvarSlet
  6. Hvordan har du fået bloglovin tegningen ind? Jeg bøvler nemlig selv med det på min blog..
    knus

    SvarSlet
  7. Skal du konfirmeres? (og hvis ikke får du så en nonfirmation, fest eller sådan noget?)

    SvarSlet
  8. hvornår kommer din roomtour?

    SvarSlet
  9. kan vi få nogle diy's??

    SvarSlet
  10. Har du en tumblr? - Hvis du har hvad er url'en så?

    SvarSlet
  11. Hvad redigerer du dine billeder med? Program, effect og sådan noget?

    SvarSlet