a&f sweater

Hej piger! Beklager det lovede indlæg ikke kom i går, men efter 8 timers arbejde var jeg helt død da jeg kom hjem. Men nu kommer det; Jeg købte mig nemlig en Abercrombie and Fitch sweater i fredags, til 625 kr. Farven var lidt pga. mine nye nikes hehe, everythings gotta match! I dag har jeg været til træning, købt massere sundt ind, lavet aftensmad og så de sædvanlige lektier.
Jeg ville høre om i kunne være interesserede i et "lille" sundt mad tip (opskrift), her en af de næste par dage?

Og hvad synes i ellers om trøjen?

Knus

15 kommentarer:

  1. Hvor er den fin! Jeg elsker Abercrombie!<3
    Knus Anya.
    http://ingoldwetrust-anya.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare lækker!

    linebjerg.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. det der hår, forhelvede, hvor jeg misunder det

    SvarSlet
  4. jeg ville ærligt talt gøre alt for at få dit hår..
    Og trøjen er vildt flot, også til brun hud her til sommer!

    SvarSlet
  5. ja tak til sundt søedste alma

    SvarSlet
  6. Det vil være dejligt med noget sundt inspiration

    SvarSlet
  7. Mere sundt mad jaaaaaa tak

    SvarSlet
  8. Trøjen er vildt fed, elsker farven!<333
    Knus Cecilie

    Http://ceciliesdraebye.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  9. SÅ FED TRØJE!
    & ja jeg ville med glæde have et mad tip <3

    SvarSlet
  10. Den er faktisk rigtig pæn! (siger faktisk fordi jeg egentlig aldrig har brudt mig om A&F ;)..)

    SvarSlet
  11. Omg hvor sygt! Jeg har lige været i London for en uge siden, og har købt NØJAGTIG den samme A&F trøje. <3 gosh, er vild med den. :D

    SvarSlet
  12. Meget gerne!! Elsker madindspiration!!
    Jeg tænkte på om du ikke har lyst til at deltage i min konkurrence om en blackmask?
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/2013/03/konkurrence-blackmask.html
    xoxo

    SvarSlet
  13. Ser lækker ud!

    Kig meget gerne forbi!: Astrid-thetrueme.blogspot.dk/

    SvarSlet
  14. Hvilket kamera har du? :)

    SvarSlet
  15. Hvad arbejde du med?

    SvarSlet