just bought

Okay så dette er så mit tredje par sko på et par måneder, hvad penge ikke gør ved mig... Kunne i hvert fald ikke holde mig tilbage da disse var på halv pris, så jeg bestilte med det samme, så de ikke nåede at blive sat op igen! Ville egentlig have haft dem i den sorte, men da den farve ikke var på tilbud, fristede de ikke lige så meget - og så tror jeg heller ikke at jeg vil se lige så mange med disse sko til sommer, som jeg vil med de sorte. Glæder mig sådan til at få dem, og så må vejret ellers godt blive lidt bedre så jeg kan mikse disse med et lækkert outfit!

Nu er jeg spændt... Hvad synes I så om skoene? Har på fornemmelsen at der er delte meninger!

Knus

//I just ordered these babys! I've been buying too many shoes lately, but these were 50% off, so I could'nt help it haha! Anyways what do you think of them? I believe that there is alot of different meanings about these...

6 kommentarer:

  1. De er fede! :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Jeg syntes at de er mega fede!! :D

    www.bysignebendixen.blogspot.com

    www.sbendixen.tumblr.com

    SvarSlet
  3. Synes også de er rigtig lækre!
    Knus

    Cirkee.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. De er røvfede jo! Jeg er fan :)

    planetenjulia.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Uhh, de er fede!
    Astrid-thetrueme.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Syntes at de er ret så fede :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet