night

Siden jeg egentlig ikke har særlig meget at foretage mig, tænkte jeg at jeg lige kunne smide et indlæg op. Husker ikke hvornår jeg sidst var hjemme en lørdag aften, så jeg tænkte at jeg godt kunne værdsætte min familie lidt i dag, hahah. Det viser sig så at min mor først kom hjem sent om aftenen, og at min far og lillesøster begge to var syge, så jubi for en lørdag. Jeg lavede dog en smoothie som dessert (faktisk vildt godt alternativ til lørdagsslik, hehe, blev dog lidt ødelagt da min mor kom hjem med chokolade og vingummier...) til min syge søster og jeg, føler mig som en søster i verdensklasse hahah!

Nogle idéer til hvad jeg kan lave denne ensomme lørdag?

Knus

15 kommentarer:

  1. Det ser hyggeligt ud!<3

    SvarSlet
  2. Lækkert! Er faktisk også hjemme idag, haha, så skriv med mig! ;)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud :-).

    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  4. Det ser nu ellers dejligt ud med en smoothie :)

    Kig gerne forbi & deltag i en lækker konkurrence: http://itsmypassions.dk/konkurrence-ghd-candy/

    SvarSlet
  5. Det ser mega hyggeligt ud!
    -Hvor redigerer du dine billeder? Og hvilke effekter bruger du?

    mielouise.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Nuurh din lillesøster er bare så sød!
    ps. din blog er F A N T A S T I S K <3

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. Tjek iPhonegiveawayet ud http://walkinginourcloset.blogspot.dk/2013/03/giveaway.html

    SvarSlet
  9. Hvor gammel er din søster? :)

    SvarSlet
  10. Hvor gammel er din søster? :)

    SvarSlet
  11. Hvor gammel er din søster? :)

    SvarSlet
  12. Hvordan kan det være at jeg ikke kan se dine videoer? Der står at de er private! Håber du vil svare mig på det:)

    SvarSlet
  13. Uuuh, det ser lækkert ud. Sikke en god søster du er ;-D

    www.camillaspetersen.blogspot.dk

    SvarSlet
  14. Hvad putter du i smoothien, den ser rigtig lækker ud!;-)

    SvarSlet
  15. hvornår begyndte du at blogge?

    www.lovinglifebymaria.blogspot.dk

    SvarSlet