nike free run (again)

Ihhh så kom mine babies endelig! Har ventet på dem i nææææsten en måned, pga. Danmarks langsomme told. Men de var helt klart ventetiden værd! Jeg har købt de lækre sko her, og dermed også fået opfyldt en af mine Spring Cravings, yay. Tolden blev 268 kr., så det var fint nok, forstår bare ikke hvorfor jeg altid er så uheldig med den told, køber aldrig fra udenom EU igen hahah. Nu ejer jeg jo 2 par nike free run, har også et andet par i sort - men disse må nok være mine yndlings!

Hvad synes I?

Knus

52 kommentarer:

  1. Skulle du op eller ned i størrelse? :-)

    SvarSlet
  2. De er så flotte!

    linebjerg.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Super fede, overvejer dem til blå mandag, hvad nummer er det? Nike free run 3 eller? (Det står der hvor man lukker dem)

    SvarSlet
  4. Please, lav et outfit billede med dem! Så man kan se hvordan du vil style dem! :D

    SvarSlet
  5. Har dem selv - helt fantastiske sko!

    SvarSlet
  6. rigtig fede sko! :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes jeg også selv, hehe!

      Slet
  7. De er sååå flotte! Og dine ben er lækre ;-)

    Skal selv ud og have fat i noget ordenligt sportsgrej og virkelig overvejet disse stærkt. Hvad str. bruger du normalt og hvad str. er disse? :-)

    Julie Thorning // www.juliethorningrasmussen.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger normalt 36-37 (36 i converse), men 38 i disse. Jeg kan også passe 37 og deromkring, men 38 kan jeg sagtens passe også, og så kan jeg jo have dem længere tid jo større jeg kan have dem i :)

      Håber det var forståeligt haha, men vil virkelig anbefale dig at gå ned og prøve et par før du bestiller!

      Slet
    2. Det var det, tusind tak! Tror også det er bedst jeg går ned og prøver først, det ville være ærgerligt at bestille dem hjem og de så ikke passer ( især når jeg skal have dem på til min blå mandag! ) :-)

      Slet
  8. Vil du bruge dem til hverdag eller til træning??? :)

    SvarSlet
  9. hvilken str er dine billeder?:)

    SvarSlet
  10. sindsyg fede! hvad var fragten?? :)

    SvarSlet
  11. De er SÅ fine! Hvordan er materialet i forhold til de ægte egentligt? :)

    http://pernillefriis.blogg.se/

    SvarSlet
    Svar
    1. er de falske dem hun har købt???

      Slet
    2. De er ikke fake så jeg forstår ikke helt dit spørgsmål? :)

      Slet
    3. Jo, de er falske fra den hjemmeside :) Modellen er udgået.

      Slet
    4. Ja det er den, men jeg kan jo se i skoen hvornår den er produceret :-)

      Slet
    5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  12. Åhhhh hvor er det snyd!! Lige dem jeg ønsker mig! <3 Men tillykke med dem? <3

    SvarSlet
  13. Vildt lækre, Alma! :-)

    matildesblog.com

    SvarSlet
  14. fik nogle helt magen til i fredags! de er bare så lækre! :-)

    SvarSlet
  15. De er noget af det smukkeste! :-)

    SvarSlet
  16. Wow de er fede!! Elsker farven! :D

    www.bysignebendixen.com

    SvarSlet
  17. hvor er de fede!
    http://kreativemilie.blogspot.dk/

    SvarSlet
  18. Jeg bruger normalt en str. 39-40, tror du at en 40 vil være passende?

    SvarSlet
  19. Har du redigeret dine billeder? :-) For farven virker tusind gange federe på dine billeder end hjemmesidens!

    Knus john-a // jonnaboe.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. spørg om det samme ?? :-)

      Slet
  20. Hvor er de fede :-) Har lige fået et par i sorte hjem fra Zalando...

    SvarSlet
  21. Åhhhhhhh de ser lækre ud Alma <3

    SvarSlet
  22. Hvilken butik prøvede du dem i, inden du bestilte dem? :)

    SvarSlet
  23. I hvilken butik prøvede du dem i, inden du bestilte dem? :)

    SvarSlet
  24. Hvad gav du for dem?

    knus
    wilma-rasborg.blogspot.dk
    wilmarasborg.tumblr.com

    SvarSlet
  25. Ved du om man stadig kan få dem? Behøver ikke være fra lige præcis denne hjemmeside, men bare sådan generelt? Er helt syg efter at få dem! <3

    SvarSlet
  26. Ved du om man stadig kan få dem? Det behøver ikke være fra lige præcis denne hjemmeside, men bare sådan generelt? Er helt syg efter at få dem! <3

    SvarSlet