påskeferie

 Hej piger! Beklager den dårlige blogning de sidste par dage, men det har været nogle lange og trætte dage fra min side af. Nu er det jo endelig ferie! Yay! Et par billeder af mit hår i dag, er det mest inspirerende jeg lige har på mig, haha, men jeg laver også et indlæg senere. Har ingen planer i dag, men det har jeg derimod resten af ferien, så derfor skal der også planlægges lidt fremtidige indlæg i dag. Udover det var det vildt dejligt med alt den positive respons på spinatpandekagerne, skønt at I er så aktive!

God ferie sødeste læsere!

Knus

4 kommentarer:

  1. Jeg er også rigtig glad for at have ferie!!! :D Skal nemlig til Frankrig ;)

    www.bysignebendixen.blogspot.com

    www.sbendixen.tumblr.com

    SvarSlet
  2. Pleace et outfit med dine Nike Air max :)

    SvarSlet
  3. wow hvor har du pænt, og langt hår! <3

    http://emiliesaltogintet.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. omg, du gjorde det! :D

    knus ida

    SvarSlet