room inspiration

Åhhh hvor jeg godt kunne bruge et tumblr værelse for tiden haha. Biksede lige en collage sammen til jer, som forhåbentlig kunne give jer lidt inspiration. Som jeg skrev i går var jeg jo til jobsamtale i dag, og det gik super godt; jeg fik jobbet! Nogle af jer var nysgerrige om hvor jeg skulle til jobsamtale henne, og det var hos Miinto, som de fleste af jer nok kender - hvilket jo er super spændende! Så måske om der ikke bliver lidt penge til nogle lækre værelses items??

Knus

9 kommentarer:

  1. Hvilket program bruger du, til at lave dine collager? :)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Tillykke med jobbet! :-)

    linebjerg.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Fed room inspiration! :-)
    Wow og cool blog. Du har en fed stil, der er vildt inspirerende.

    Kig gerne forbi:
    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Hvad skal du lave hos Miinto? :)

    SvarSlet
  6. fede billeder:)
    Hvordan fik du tilbuddet? Vil nemlig gerne selv have sådan en slags job:)

    SvarSlet
  7. Hvordan har du fået lavet strengerne til højre og neden for inlægget?

    SvarSlet
  8. er det dit værelse???

    SvarSlet
  9. Det er lidt irreternede at du ikke gider at svar på de spørgsmål vi stiller :)

    SvarSlet