ugens spørgsmål

Hvilket spørgsmål får du mest (til daglig):
Jeg vil ikke sige at jeg får et bestemt spørgsmål HVERDAG. Men ellers er de mest spurgte lige pt:
Hvor har du købt dine Nike Airmax, link tak????  Hvad gør du for at holde dit hår sundt? Hvornår kommer din roomtour? Er du stoppet med at lave videoer på youtube? Osv... De sædvanlige spørgsmål, som jeg har svaret på så mange gane haha

Hvem er din ynglings blogger?
Har ingen yndlingsblogger, men du kan se mine danske yndlingsblogge lige her!

Koster det penge at får sendt noget fra Ebay?
 eBay er ikke en hjemmeside som Nelly, Asos, H&M eller lignende, den er ligesom trendsales eller Dba. Det vil sige at det er en hjemmeside, hvor der er forskellige sælgere. Folk som mig kan sælge derinde, men det kan også være firmaer. Derfor er fragten helt forskellig fra sælger til sælger! Nogle vælger at have fri fragt, og andre tager penge for det.
Jeg regner med snart at lave en samlet eBay guide, da det er blevet efterspurgt!

Hvilke indstillinger bruger du på dit kamera? :)
Jeg har den bare somregel på "Uden Blitz", hader hader hader billeder med blitz haha

Hvordan redigerer du dine billeder?
Camerabag, Photoscape (kun til "spejl" effekten), Picasa og Photoshop

Hvilken klasse går du i?
8

Hvordan har du fået bloglovin tegningen ind? Jeg bøvler nemlig selv med det på min blog.. 
Du gør det inde på bloglovins hjemmeside :)

 Hvor gammel er din lillesøster?
 Liva er 9!
Skal du konfirmeres? (og hvis ikke får du så en nonfirmation, fest eller sådan noget?)
Nej jeg skal ikke konfirmeres, da jeg ikke tror på gud. Og ja jeg holder en nonfirmations fest :)

hvornår kommer din roomtour?
Når mit værelse er færdigt haha

kan vi få nogle diy's??
Har ingen idéer lige pt, så desværre ikke...

Har du en tumblr? - Hvis du har hvad er url'en så?
Jaaa, selvfølgelig! Dog glemmer jeg det sommetider helt, har perioder hvor jeg er på tumblr nonstop, og perioder hvor jeg ikke skænker tumblr en tanke. Here you go: www.tellemitsjustlove.tumblr.com

Hvad putter du i dine smoothies?

Det afhænger ret meget af hvad vi har herhjemme, men i indlægget "Night" var der: Blandede frosne bær (hindbær, jordbær, brombær, blåbær - sådan en blandet pose hehe), banan, mælk og meget lidt sukker.
Grunden til jeg puttede sukker i, var at vi ikke havde noget æblejuice som jo bruges normalt - æblejuice giver nemlig smoothien en lidt mere sød smag, hvilket mælken ikke gør.

Det var så de spørgsmål i var kommet med i ugens løb! Jeg skal til jobsamtale i morgen, og er så spændt haha, I må meget gerne komme med råd! Nu vil jeg træne lidt, da jeg i hvert fald prøver at spise sundere og træne mere, så jeg kan være tilfreds med mig selv til sommer!

Hvilke spørgsmål har I til næste uge?

Knus

18 kommentarer:

  1. Hvor har du rent faktisk købt dine Air Max henne? Hæhæ

    http://pernillefriis.blogg.se/

    SvarSlet
  2. Jo altså i indlægget om mine sko :)

    SvarSlet
  3. Elsker de her indlæg, Alma! :-) Det er så hyggeligt at læse!
    Hvor skal du til jobsamtale henne?

    matildesblog.com

    SvarSlet
  4. Fedt indlæg! Hvor gammel er du? og hvor skal du til jobsamtale? :)

    mielouise.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Vil du begynde at lave noget allá 'ebay fund' agtig?

    SvarSlet
  6. hvad skal du til jobsamtale på?:)

    SvarSlet
  7. Hvad ønsker du dig til din nonfirmation?(leder efter inspiration)
    Hvor mange kommer til festen :))

    SvarSlet
  8. Hvad ønsker du dig til din nonfirmation?(leder efter inspiration)
    Hvor mange kommer til festen :))

    SvarSlet
  9. Hvordan laver du den der spejleffekt?♥

    SvarSlet
  10. Elsker din blog :)
    http://olivialykkes.blogspot.dk/

    SvarSlet
  11. Hvad størrelse er dine billeder?

    SvarSlet
  12. Hvordan planlægger man et indlæg, som du nogle gange gør?

    SvarSlet
  13. Noget du ønsker dig, men ikke har råd til? :-)

    SvarSlet
  14. Hvad hedder din skabelon på din blog? Jeg kan ikke finde en jeg synes er pæn :-)

    SvarSlet
  15. Hvordan har du fået så langt hår? gør du noget specielt?

    SvarSlet
  16. Hvordan har du fået så langt hår? gør du noget specielt?

    SvarSlet