ugens spørgsmål

Hvor kan man downloade photoscape henne?
http://www.photoscape.org/ps/main/download.php

Hvilken skabelon har du til din blog?
Simple, tror jeg!

Ved du hvor man kan lave spejlvendte billeder, på en MAC ?  
Nej, desværre :(
Hvor er den smukke hvide kjole som du lagde et billlede ud af på instagram fra? Altså den som du skal have på til din nonfirmation. Den er heeelt vildt smuk! 
Den er dsv. skræddersyet til mig, så ja :(

Næste køb?
Regner med at lave en lille collage med mine muligvis næste køb!
Har du nogen ideer til outfit til blå mandag? Mangler inspiration og hvis du skal på blå mandag hvad skal du så have på?:-)
Jeg har faktisk aldrig forstået det der blå mandag koncept, altså det med at man går så meget op i tøjet. Altså jeg forestiller mig bare et hverdags outfit, så ja... 

Hvad er din yndlings-dessert? 
Tiramisu(!!!)
Hvor høj er du?
155½ cm hihi
Har du gjort noget for at din blog er blevet så populær? Eller lavede du bare en?:-) overvejer nemlig at lave en
Jeg lavede egentlig bare en, hvis din blog er god, vil du for det meste automatisk få læsere. I starten delte jeg den meget, men ja, det kommer hen ad vejen. Har trods alt også kæmpet et år for at opnå så mange skønne læsere, hehe

Stil meget gerne jeres spørgsmål til næste uge i kommentarboksen!

Knus

19 kommentarer:

  1. Laver du stadig videoer på youtube? :))
    Har du et kæledyr? :)

    http://celinahuynh.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Jeg har ikke instagram, og jeg vil viiildt gerne se din kjole. Kan du vise et billede af den?

    SvarSlet
  3. Hvornår kommer din room tour ca? :-D

    SvarSlet
  4. Det er så flot at du har opnået 700 læsere. Selv har jeg 'kun' 180, selvom jeg har haft min blog i et år. :)

    http://ann-katrinestanker.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Din blog er super fin! Er helt vild med konceptet omkring ugens spørgsmål :-)

    http://fotobloglise.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Laver du ikke snart et indlæg med hvordan man kan lave en god blog :-)

    SvarSlet
  7. Bliver så glad når du har lavet et indlæg : ))
    http://jamaiisvu.blogspot.dk/

    SvarSlet
  8. Bliver altid så glad når du lavet et indlæg : ))
    http://jamaiisvu.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Bruger du morroconoil ?

    SvarSlet
  10. Først og fremmest: Vildt fed blog, og så er du en super smuk pige.
    Kan du ikke lave nogle collager/polyvores med bikinier? Det ville være super fedt!

    SvarSlet
  11. Hvordan har du fået sideteksten i højre side, til at være fra midten og ud, ikke fra venstre side og ud? Hihi :)

    SvarSlet
  12. Hvordan har du gjort så teksten i siden af din blog starter fra midten? :)

    SvarSlet
  13. Har du nogle DIY projekter kørende?:-)

    SvarSlet
  14. Hvor bor du om 10 år?
    Hvilken uddanelse har du om 20 år?
    Hvordan tror du andre ser dig som person?
    Har du nogensinde overvejet at stoppe med at blogge? - Hvornår og hvorfor?
    Synes du der er for meget hate generelt i vores generation?
    Hvordan har du overhovedet tid til at blogge? :O
    Hvad vil du efter niende?
    Synes du selv du er flot? :-)
    Hvordan har du det med drenge?
    Hvordan har du det med mens?
    Vil du gerne være tyndere/slankere?
    Yndlingsblogger?
    Bedsteveninde?
    Bedste ven?
    Hvad synes du om Lana Del Rey?
    Snakker du med meget med nogen drenge?
    Har du set gossip girl sæson 5? Hvis ja, hvad synes du?
    Har du set pretty little liars? Hvis ja, hvad synes du?
    Har du en tumblr? Hvis ja, skriv link tak! :-)
    Hvorfor/hvordan kom du til at hedde Alma? Hvad er historien bag det? :-)
    Hvad er din holdning til Abercrombie? Er det overvuderet?
    Hvad synes du om H&M?
    Hvad synes du om chanel neglelakker?
    Hvis du måtte lave noget om på dig selv, hvad skulle det så være?
    Har du nogensinde overvejet at begå selvmord?
    Yndlings sanger?
    Yndlings sang?
    Hvad synes du om dig selv? Beskriv dig selv med tre ord!
    Dine største ønsker fortiden? Både stor og små ting :-)

    Knus

    SvarSlet
  15. Hvorfor startede du en blog? :-)

    SvarSlet
  16. Hvad er dit yndlings mærke?

    SvarSlet
  17. Ved dine forældre at du blogger?
    Læser din forældre din blog?

    SvarSlet
  18. Hvad er dit yndlings mærke

    SvarSlet
  19. Hvordan redigere du dine videoer?

    SvarSlet