what am i listening to...

Jeg er blevet spurgt et par gange om jeg kan lave et musikrelateret indlæg, med de sange jeg hører for tiden. Det har jeg faktisk aldrig gjort før, så jeg håber I kan lide det! Jeg har en playliste på min spotify, med de numre jeg hører "almas favoritter", eller sådan noget er den kaldt; jeg hører musik hver evig eneste dag, og nærmest altid den playliste (på vej og hjem fra skole, når jeg laver blogindlæg, osv), så den bliver tit skiftet ud. Jeg bliver nemlig så hurtigt træt af sange, så jeg sletter altid og tilføjer nye efter en uge eller lign.
Men dette er hvad jeg lytter til lige i øjeblikket!



Hvad synes I?

Knus

4 kommentarer:

  1. Hvordan laver du dine videoer store?! Ved ik hvordan man gør...:(

    Kig gerne forbi og stil nogle spørsmål i min spørgerunde:)
    http://sarahriisager.blogspot.dk/2013/03/sprgerunde.html

    SvarSlet
  2. Hører også selv 'ready or not' rigtig tit. Fine numre :)

    annafriemann.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Ca. hvornår kommer din room tour? :-)

    SvarSlet
  4. Lækkert med noget music inspiration! Det har jeg virkelig manglet på det sidste :-)

    xx Emma

    SvarSlet