beauties from Jane Kønig



Jeg har været så heldig at få tilsendt disse utroligt smukke smykker fra Jane Kønig. Jeg fik afvide at jeg ville modtage en ring, og da jeg så åbnede pakken og så at der var endnu et smykke i, var det jo en vildt dejlig overraskelse! Ih hvad pakker dog ikke kan gøre ved ens humør, det har i hvert faldt holdt mit oppe hele dagen, haha. Er allerede så glad for begge smykker, de er simpelthen så fine samtidig med at de er så simple. Ringen kan købes lige her, og øreringen her, eller i Jane Kønigs butik Gothersgade 54.

Hvad synes I?

Knus

9 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. De er fede!!:)
    Signne.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Craver virkelig den ring vildt meget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Har også cravet den så længe - så lækker den er!

      Slet
  4. Hvilket redigeringsprogram bruger du til at redigere dine billeder med? :)

    SvarSlet
  5. Hej Alma

    Super fed blog! Hvordan fik du din aftale med Jane Kønig? Sendte du en mail?

    Hilsen
    BANDITTERNE

    SvarSlet
  6. Har også den ring! Jeg elsker den!

    http://amaliesbloggeri.blogspot.com/

    SvarSlet