h&m bascis

Hej piger. Tænkte at jeg lige ville vise jer lidt flere køb fra i går! Dette indlæg består udelukkende af tøj fra H&M, og det er nok ikke super interresant da det kun er basics, men alligevel - basics kan man altid bruge, og jeg havde virkelig brug for nogle hehe.

Her for tiden leder jeg forresten efter nogle stribede leggings som disse, men kan ikke finde nogle. Har prøvet nogle Only men striberne var lige en tand for brede til min smag, og har også prøvet Terranovas som var en smule for store. H&M's var udsolgt, og er heller ikke til at finde på webshoppen, så hjælppp! Og smid meget gerne et link hvis I har et!

Hvad synes I?

Knus

//I thought that I could show you some more of the clothes i found yesterday! This post is only filled with clothes from H&M, and it may not be so interesting because it's only basics - but you can never have too many basics, and I really needed some, hehe!

14 kommentarer:

  1. Hvor dejligt, var selv i H&M i går hvor jeg også købte to basic t-shirts, og jeg giver dig ret, ikke det mest spændende man kunne bruge sine penge på, men det er alligevel skønt, for man kan altid bruge basic.

    Forresten syntes jeg det er utrolig skønt, at du laver så mange indlæg her pt. Forsæt det gode arbejde, knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke en skøn kommentar, det er jeg rigtig glad for at høre! Prøver også at gøre mit bedste for at holde bloggen opdateret, så det er en skøn feedback. Tusind tak igen!

      Knus

      Slet
  2. Åhr elsker også h&m's basic!!
    Har også kigget lidt efter stribede leggings, men kan heller ikke finde dem nogen steder : ((
    Elsker dine indlæg, og glæder mig altid til det næste. Knus
    // http://juliefisker.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hej Alma
    hvis du stadig er på udkig efter de stribede bukser? så er der vist nogle ret fede på Utopia Clothing!
    knus

    SvarSlet
  4. Ved du får spørgsmålet hele tiden men ved du om der snart dukker en roomtour op?
    Btw e den grå en crop-top? Elsker din blog<3

    SvarSlet
  5. Er meget enig! Basisting kan altid bruges! :-)

    fuckingfabulousblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Jeg elsker selv sådan nogle bascis trøjer! Især når de er går! Jeg kalder mig selv for "grå og kedelig" ;)
    Hvis du vil se min stil så kig fordi min blog! :D

    www.bysignebendixen.blogspot.com

    www.sbendixen.tumblr.com

    SvarSlet
  7. Det var da så lidt!, er kun glad for at hjælpe.
    Forresten andgående de der stribede bukser leggins ting, så har jeg fundet en sidde som sælger nogle der ligner dem du har fundet et billed af, her er linket: http://www.debenhams.com/webapp/wcs/stores/servlet/prod_10701_10001_61252+264423_-1?CMP=AFC-POLYVORE&awc=2194_1365355066_172fbe9e274152384fc5633d46fcaa1b

    Håber det kan bruges, knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Her er et par stripede leggins?

      http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/dk/en/zara-neu-S2013/358089/1126522/STRIPED+LEGGINGS

      Slet
  8. Hej Alma.
    Jeg har også selv kigget meget på de der fede leggings med striber.
    Har fundet nogle bare i bukser fra Gina Tricot som ligner ret meget: http://www.ginatricot.com/cdk/da/kollektion/bukser/ccollection-ctrousers-p1.html#product_163999 - Jeg håber det hjalp.
    Super fed blogging på det seneste, selvom din blog har altid været fed, men vis alt hvad du har købt næste gang <33

    SvarSlet
  9. Nu ved ikke om det er for langt, men på Lyngby hovedgade ligger der en butik som hedder Helle Annemann eller sådan noget og de har dem der i bukse og leggins udgave :)

    SvarSlet
  10. Hey Alma, ville lige fortælle dig at hun har lavet et nyt indlæg hvor hun har skrevet at de er fra h&m! Super fed blog! Knus

    SvarSlet
  11. Dette indlæg giver ekstra inspiration! (ikke fordi de andre ikke gør) Skal helt sikkert ud at få købt noget mere basic, det kan jo altid lige blive piftet op med et smukke og noget i den stil! :)

    http://celinahuynh.blogspot.dk/

    SvarSlet
  12. Hvor dejligt, basis tøj kan man jo altid bruge:)

    Jeg har en give away kørende lige for tiden som du meget gerne må tjekke hvis du har lyst
    http://nannasimonsen.blogspot.dk

    SvarSlet