healthy lunch tip

Hej med jer! Siden der var sådan en god feedback på mit sidste mad indlæg, tænkte jeg at jeg kunne lave et til af slagsen. Nu når vi har lockout, har det givet mig muligheden til at lave en masse lækker (og sund) mad, i løbet af dagen, da jeg er alene hjemme med min lillesøster. I går stod frokosten på en lækker lakse salat; agurk, salat, laks, croutoner og en liiiile smule pesto. Pestoen kan du selvfølgelig udelukke, men jeg er lidt af en pesto person - kan seriøst putte pesto på ALT.

Laksen kan du selvfølgelig også skifte ud med tun, eller lign., eller udelukke det helt - jeg plejer dog at spise noget kød som tun, lask eller lign. til frokost, da jeg plejer at træne lidt før jeg spiser min frokost; og protein skal der jo til efter træning.
Hvis jeg er liiiidt mere sulten, plejer jeg at koge lidt fuldkornspasta til, og så bare lave det som en pastasalat.

I dag har jeg forresten prøvet en lidt alternativ frokost, som smagte himmelsk! Er det noget I kunne være interesserede i?

Knus

4 kommentarer:

  1. Det ser helt vildt lækkert ud! Ja det vil jeg meget gerne høre!:-)

    SvarSlet
  2. Wood det ser vildt lækkert ud! Og så er det et nogle rigtig flotte billeder

    Amalienl.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Det ser helt vildt lækkert ud, skal jeg helt sikkert prøve at lave!!
    Er vild med de der mad indlæg du laver, man bliver så motiveret til at spise sundt:D

    http://minblooog.blogspot.dk

    SvarSlet