latest buys

Hej piger. Her er lige de sidste køb jeg fik gjort mig i lørdags. Beklager at det har været lidt mange nye indkøb på det seneste, men jeg har haft lidt travlt med træning, afleveringer, arbejde konfirmations gaver og konfirmations taler, så kreativiteten har ikke været så stor. Men i morgen vil jeg se om jeg kan få taget lidt outfit billeder! I dag har jeg hjemmetrænet lidt, og efterfølgende været til tennis.

Hvad synes I?

Knus

// Hey girls! I just wanted to show you the last buys I did last saturday. I'm sorry that the blog has been filled with a lot of "new in" posts, but I've just had my mind on alot of other stuff, than blog creativity. buuuut, tommorow I will see if I can shoot some outfits pics! Stay tuned

24 kommentarer:

  1. Hvor er shortesne fra? Elsker virkelig din stil og blog!!

    SvarSlet
    Svar
    1. De er fra BikBok og koster sølle 99,-!

      Tusind tak!

      Slet
    2. sidder shortsene godt? altså sidder de stramt fordi jeg har lidt tynde ben og har svært ved at finde shorts der sidder stramt

      Slet
  2. Det nogen virkelig fine ting. (-:

    knus!

    //nicolineannisa.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Åhr virkelig fede ting : ))
    Kan især godt lide de to bh lignende fra Gina Tricot, hvor meget kostede de?
    Knus
    http://juliefisker.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. jeg elsker at se nye køb, så jeg synes kun det er fedt at du laver mange! :-)))

    linebjerg.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Det er da nogle lækre køb du har fået gjort dig her på det sidste !;-).
    Er vild med shortsene selvom de bare er sorte og enkle, er de fine!
    - Jeg følger dig nu på bloglovin!

    Kig gerne forbi
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  6. Kan du evt. lave et review på masken?
    Og mega fede køb!

    SvarSlet
  7. Hej Alma har set mange køber sådanne bher tænkte på om der hører nogen form for skål med?

    SvarSlet
  8. Du er simpelthen min ynglings blogger! Hvor er den fine blonde nederdel fra? Og de søde blonde bh toppe?
    <3 du har gier mig så meget inspirationN
    Knus!

    SvarSlet
  9. Den der peel-off mask er så lækker! <3

    matildesblog.com

    SvarSlet
  10. Fede ting. :D

    Håber du tager et kig forbi min blog?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Hvor er nederdelen fra? Og hvad koster den?:-)

    SvarSlet
  12. hej alma, del gerne min tumblr hvis du synes godt om den. :-)
    http://gettingfitduved.tumblr.com/

    SvarSlet
  13. Hvor er nederdelen fra?
    Elsker virkelig din blog!

    SvarSlet
  14. Skal du holde tale til din konfi?

    SvarSlet
  15. Virkelig fede shorts :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/
    (Ciaté og Izabel Camille giveaways)

    SvarSlet
  16. Lækre ting! Jeg kan rigtig godt lide de der ligner bh'er fra Gina Tricot
    http://amaliesbloggeri.blogspot.dk/

    SvarSlet
  17. Hvor meget kostede bh'erne fra Gina Tricot ? :-)

    SvarSlet
  18. Er bh'erne gennemsigtige og hvor meget kom du af med for dem? :)

    zebrastriberne.blogspot.dk

    SvarSlet