oops i did it again

Jajjaja, endnu flere nye køb! Hahahah. Jeg tog et smut forbi Frederiksberg Centret i dag, for at købe to ting jeg ikke kunne finde sidst jeg var ude med min mami, hehe. Jeg fandt heldigvis begge dele, og som I kan se; de stribede leggins jeg havde ledt efter! Er allerede lidt oppe at køre over dem. Og så fandt jeg de fineste blondeshorts, eller kan man overhovedet kalde dem det? De er jo egentlig mere "strik" shorts, anyways jeg kalder dem blondeshorts. Dem skulle jeg af med 179,- for, og leggins'ne skulle jeg af med 99,- for i H&M btw. Forresten; fuck hvor var det dog et helt fantastisk vejr idag! Ville ønske at jeg havde tid til at sidde på en café med en veninde og nyde det, men det lod min tidsplan mig ikke lige gøre...

Hvad synes I?

Knus

//Today I went to the city, to get some things I've been looking for. Luckily, I found them both!  Both of the items is from H&M, and costs under 200 crones/40 dollars. What do you think?

31 kommentarer:

  1. Hvor er shortesne fra?!?? Elsker din blog!

    SvarSlet
  2. De stribede bukser er rigtig fede :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/
    (Ciaté, Izabel Camille og e.l.f. giveaway)

    SvarSlet
  3. wow, er forelsket i begge ting, især shortsene :O

    SvarSlet
  4. Elsker virkelig shortsene, de er super søde!:)

    SvarSlet
  5. Elsker de shorts! :)

    Astrid-thetrueme.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. shortsene er bare pissefede!!

    SvarSlet
  7. De shorts der! Hold da op, er allerede helt forelsket i dem, bare at se på dem!
    Kig gerne forbi min - minaholboell.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Træner du meget? Hvis du gør vil du så ikke lave et indlæg med hvad du træner, hvilke øvelser du laver osv. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tjoooo, jeg træner hver dag så, jo jeg træner vel egentlig ret meget hehe. Vil overveje det :)

      Slet
  9. Rigtig fede ting! Overvejer også lidt de der leggings fra H&M.. de er ret cool! :)

    planetenjulia.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep! Og så koster de kun 100 kroner!

      Slet
  10. De er shorts er fantastiske. Hvilken skrifttype bruger du i dine indlæg? :-)

    SvarSlet
  11. Elsker virkelig shortsene, jeg overvejer at bestille dem fra H&M's hjemmeside, men er ikke helt sikker på hvilken størrelse de skal være i. Hvilken størrelse er dine?

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mine er 34, men de sidder løst på mig alligevel :)

      Slet
  12. Hej Alma! Elsker virkelig shortsene og overvejer selv at købe dem. Jeg er bare lidt usikker på hvilken størrelse de skal være. Hvilken størrelse er dine?

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mine er 34, men de sidder løst på mig alligevel :)

      Slet
    2. Okay, tak! :)

      Slet
  13. The shorts are great :D

    www.facebook.com/GloriaAgostina

    www.gloria-agostina.com

    SvarSlet
  14. Bukserne er super fede, elsker din blog :-)

    SvarSlet
  15. Elsker de shorts! Vil så gerne have dem, ærligt jeg ikke kan gå med dem.. Har ikke tynde pæne lår som dig X-(
    p.s de klær' dig super godt!
    knus:)

    SvarSlet
  16. Så fine de shorts!


    http://fuckingfabulousblog.blogspot.dk/

    SvarSlet