late night snack

Kender I ikke det hvor man efter aftensmaden bliver lækkersulten, men så intet slik har, man gerne vil holde sig væk fra de søde sager, eller aftensmaden ikke lige var ens smag? Det gør jeg i hvert fald! Jeg er stoppet med at spise slik her for 1 måned siden snart (til specielle anledninger som konfirmation, fødselsdag osv. tillader jeg dog mig selv at spise med på de usunde sager, hehe), og har derfor ikke lyst til at skulle ødelægge det pga. en sukkertrang. Jeg kom så i tanke om denne lille opskrift kinda thing, som jeg ikke kunne huske hvor jeg havde fundet, men som jeg i hvert fald gerne ville prøve af her til aften;

Skræl og skær dit æble i både, stryg kanel udover, og put dem to minutter i mikroovnen. Simple as that!

Jeg har altid været vild med æbletærter, gammeldags æblekage osv., så dette var helt perfekt for mig, haha. Æblerne bliver helt bløde, varme og saftige, samtidig med søde pga. kanelen. Og så er det jo pærenemt! Eller skulle jeg sige æblenemt??? ha ha ha sjove alma

Smid meget gerne en kommentar hvis I prøver dem, eller kender dem i forvejen!

Knus

17 kommentarer:

  1. De ser rigtig gode ud, dem skal jeg helt sikkert prøve næste gang, jeg bliver lækkersulten! <3 :-D
    Og ps. fedt med den detalje med lamperne omkring bordet <3 :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde Olivia! Glæder mig til at fejre dig i næste måned <3

      Slet
    2. Det var så lidt ! Jeg glæder mig også til at se dig igen, det er langtid siden sidst <3

      Slet
    3. Det var så lidt søde! Og jeg glæder mig også til, at se dig igen til både din og min fest <3
      Knus! <3

      Slet
  2. Mums, det skal helt klart prøves!
    Kig meget gerne forbi!: Astrid-thetrueme.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hvordan får du dine billeder på blogger, til at blive så store? (altså i indlæggene) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ændrer bare billedstørrelsen :)

      Slet
  4. Hvilken effekt fra hvilket program har du brugt til.dit nyeste billede på insta? Det med dig og spejlegfeffekten. Jeg mener bare ikke spejleffekten.. :-D

    SvarSlet
  5. Meget mærkeligt spørgsmål til det her billede, men hvor er dit kamerastativ fra? :)

    SvarSlet
  6. Mmhm det lyder vildt lækkert! Må man da prøve! :)

    SvarSlet
  7. Hej Alma.
    Jeg sidder og spiser æbler med kanel lige nu, og det er ikke helt dårligt. MUMS!! Tarkkk...
    Lovemylife1d.blogspot.dk

    Svar<3

    SvarSlet