leo baby

SÅ fik jeg endelig taget lidt billeder af mine nye loafers. Kan I mærke min obsession med leopard print for tiden? Haha, jeg ved ikke hvad der sker for det. I så fald er jeg allerede mega glad for disse, og så var de bare SÅ meget flottere i virkeligheden, end inde på Nellys hjemmeside. Jeg glæder mig sådan til jeg skal til Rom her i slutningen af April, så jeg kan få luftet dem! Ihihih så jeg kan jeg ikke lade vær med at spørge; er der nogle af jer der skal til JB koncert her om lidt?? Der er jo næsten kun to uger til, det er ikke til at fatte! Glæder mig som en gal.

Hvad synes I?

Knus

//I finally got to shoot some pics of my new loves! They are from Nelly.com, but looks SO much better in real life than on photos! I can't wait to wear them when I'm going to Rome, in the end of this month. What do you guys think?

15 kommentarer:

  1. Selvfølgelig skal jeg til musens koncert! Glæder mig også som en gal, selvom jeg også så ham i søndags i Berlin.
    SHOWET ER PERFEKION, og så er han så fandens hot!

    Dine sko er btw. super fede! God tur til paris til de tid!
    kyss

    SvarSlet
  2. fuck man. mente rom. mine tanker var et andet sted da jeg kommenterede.. hahahaa :)

    SvarSlet
  3. de er vild fede! Har dem selv i sort leder! Du kan tjekke dem ud på min blog, hvis du har lyst! :)
    http://celinahuynh.blogspot.dk/2013/03/just-little-give-from-my-babygirl.html

    SvarSlet
  4. Woaw hvor er de dog fede, gid de var mine haha, elsker leo-print!

    SvarSlet
  5. skal også til JB koncert! -glæder mig mega meget..

    SvarSlet
  6. Kommer også til koncerten, og glæder mig for vildt (;

    SvarSlet
  7. De er sygt fede!! Og du kan lave nogle vildt flotte outfits med dem!!:)

    http://minblooog.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. no offence men de er virkelig grimme! du gør dig selv til grin

    SvarSlet
    Svar
    1. Og hvorfor så det? Fordi jeg køber det JEG kan lide? Fordi jeg har min egen stil? Det er vidst lidt mere til grin at du kun tør skrive det der anonymt ;-)

      Slet
  9. Hvor er de bare fine, og ja jeg skal ind og se Justin :-)

    SvarSlet
  10. Hvis du elsker leopard så tjek seriøst leopard Vans'ene i butikkerne, - så fede! Og ja, skal også til JB koncert, og glæder mig sindsygt! :D

    SvarSlet
  11. De er virkelig fede! WOW

    planetenjulia.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. Er ikke så vilde med dem, men tror de vil passe perfekt til dig og din stil!

    mixedbows.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Skal også til JB koncert! Glæd jer piger! Var der sidst og det var verdens bedste dag! <3

    SvarSlet
  14. hold da op hvor er de fab :) så fede!!!

    xx nana http://chiclightning.blogspot.dk

    SvarSlet