moss copenhagen buskedragt

 Hej piger. Beklager dette lidt sene indlæg, men bedre sent end aldrig! I dag har jeg været ude og shoppe med min mor, så jeg tænkte at jeg lige kunne vise jer en af tingene. Jeg har fundet denne lækre buksedragt hos Moss Copenhagen, og ja den er lidt svær at se på billederne, men da den næsten er helt sort, er det svært at få detaljerne med. I hvert fald er der en lille snøre om livet. Stoffet er også super lækkert, og jeg kan forestille mig at den bliver super til både hverdag, konfirmationer, restaurant besøg, osv osv.

Hvad synes I?

Knus

15 kommentarer:

  1. Den ser vildt lækker ud! Hvor meget har den kostet? :)

    www.sofiekb.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Super super super fed, i want!!!!
    Kan man købe den online?
    Knus<333

    SvarSlet
  3. Hvad størrelse er din i smukke Alma? <3

    SvarSlet
  4. Den er super fed!
    signne.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Den er mega fed!
    nikolineanine.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Den er simpelthen så fin!
    Jeg har selv den samme, og den er bare lækker og har noget dejligt blød stof, haha :)
    Knus
    Claras-hotte-blog.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Hvad redigere du dine billeder med?

    SvarSlet
  8. Virkelig super fed buksedragt!
    Elsker dig blog utrolig meget, den er virkelig god!
    Kys

    SvarSlet
  9. Hvor er den fin!


    fuckingfabulousblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  10. Jeg kan normalt ikke lide buksedragter, men denne er super sød og klær´ dig godt! :-D

    Knus
    http://clarastenfeldt.blogspot.dk/

    SvarSlet
  11. en rigtig lækker buksedragt! Det kunne være jeg skulle købe sådan en ;-)
    Jeg har en mad-blog med lækre overskrifter, og det kunne være dejligt, hvis du vil følges? :)
    anna-mad.blogspot.dk
    knus Anna

    SvarSlet
  12. hold kæft den er lækker!

    matildesblog.com

    SvarSlet
  13. Den er mega lækker! har den i en lidt anden model:)

    SvarSlet
  14. Hvilken str. har du købt din i? :-)

    SvarSlet
  15. Dør.. Den er guddomelig!!

    SvarSlet