new in

 Cardigan fra BikBok til 249,-
BumBag fra Skindgalleriet til 50,-

Hej tøser!
I går var jeg et smut forbi strøget for at købe en cardigan/jakke og en bum bag. Ja ja ja jeg ved det; jeg er nok den sidste af alle teenagere i DK der anskaffer sig en bum bag, men de har sgu aldrig rigtig været mig. Da jeg skal til Rom i slutningen af April, var jeg nød til at have en (lommetyve) så jaaa. Cardiganen har jeg kigget på i et stykke tid nu, og så fik jeg mig endelig taget sammen til at købe den. Er allerede så glad for den og kan ikke vente til at det bliver lidt varmere, så jeg kan style den uden en ekstra jakke udover! I går fik jeg endda også styrketrænet og løbet mig en tur, jeg får virkelig noget ud af de her lockout dage haha. I dag har jeg faktisk også bare hjemmetrænet og været til Tennis efterfølgende. Lige nu sidder jeg og drikker en smoothie, og burde egentlig begynde på mit essay...

Hvad synes I?

Knus

// Yesterday I bought this Cardigan and Bum Bag. I'm already so happy about the cardigan, and I'm just waiting for the weather to get better, so I can style it without having to put on an extra jacket! Yesterday I also did some home exercising, and got for a run - and today I also did some home exercising and went to Tennis later on. I'm feeling so healthy haha! 

15 kommentarer:

  1. Wow nogle lækre ting!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er også vildt glad for dem!

      Slet
  2. Super lækker cardigan! Bum Bag har heller aldrig rigtigt været mig..
    Men synes de er meget fede alligevel.
    Knus
    http://juliefisker.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Kunne godt den bumbag der! :)
    Har en giveaway kørnede, du kan vinde en mascara far lancome. Astrid-thetrueme.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. uhh misunder dig over hoved ikke ( misunder dig til himlen og tilbage )!!! :D

    http://longlivefashion-rosa.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Lækre ting, og dejligt med så mange indlæg for tiden. Forresten da du postede det der billed af de to jakker på insta, håbede jeg også det blev den jakke du har købt nu. P.s hvor ligger skind galleriet helt præcis på strøget? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skindgalleriet ligger på vimmelskaftet, næsten lige over for Zara :)

      Slet
  6. Super lækre ting, og hvor er det dejligt med så mange skønne indlæg pt. Forresten da du postede det der billed på Insta, håbede jeg også du valgte den cardigan du har købt nu. P.s hvor ligger det der skind galleri, udover jeg nu ved det ligger på Strøget? knus :-)

    SvarSlet
  7. Jeg elsker virkelig din blog! Den er så fed og mega inspirerende! Det ville derfor betyde meget hvis du lige gad at kigge forbi - http://astridcold.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Lækre ting!

    mielouise.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Rigtig fede ting! Er helt vild med den bumbag og så til den pris, det jo enormt billigt.

    Tjek gerne vores blog ud og smid også gerne en kommentar - http://livsalling.bloggersdelight.dk/

    Kram fra Liv og Cecilie

    SvarSlet
  10. Til alle dem der ikke ved hvor Skindgalleriet er: Det ligger på vimmelskaftet næsten lige over for Zara! :)

    SvarSlet
  11. Vil du ikke vise et billede, med din bumbag på? Btw, vildt fede ting!
    Knus

    SvarSlet
  12. Vil du ikke vise et billede med din bumbag på? Btw, vildt fede ting!
    Knus

    SvarSlet