påskeferie

Hej piger! SÅ er jeg hjemme igen, efter en rigtig skøn påskeferie. Har brugt denne ferie på at være sammen med venner og veninder, slappet alt for meget af, spist ALT for meget chokolade og for mange påskeæg, fejret min fars fødselsdag og alt i alt  hygget mig utroligt meget. Nu er påsken altså ovre, så det er slut med søde sager og påskeæg (eller egentlig skal jeg liiiiige have spist mit sidste påskeæg, hæhæhæ) og i gang med masser af træning!

Om lidt begynder Anna Pihl jo igen på TV2, og jeg elskede elskede elskede virkelig den serie da jeg var yngre, så jeg skal klart se med igen i år hehe - hvad med jer?

Har I haft en god påske?

Knus

// Hey there! I'm finally home again, after a lovely easter at my summerhouse. I've spend this easter being with friends, relaxing way too much, eating way to much easter chocolate, celebrating my daddys birthday, and all in all I just had a really good time. Now easter is finally over, it's done with eating all the sweet stuff, and I'm beginning to exercise alot again!

Did you have a happy easter?

Hugs

10 kommentarer:

  1. hvad hedder effekten på billederne?:)

    SvarSlet
  2. Eh.. Anna Pihl startede i forrige uge? :-)Lyder som om du har haft en rigtig god påske, ligesom mig! Jeg elsker virkelig din blog og finder den rigtig inspirerende.

    SvarSlet
  3. Virkelig gode billeder! Hvilket program bruger du til at redigere dem?

    byaugustamikkelsen.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Lyder skønt! Har en giveaway kørende, du kan vinde en mascara fra lacome! - Astrid-thetrueme.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. rigtig smukke billeder! Jeg har haft en super påske! :D

    http://longlivefashion-rosa.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Hvilke program bruger du til at redigere med😀

    SvarSlet
  7. Søde billeder! Syntes strandbilledet er vildt smukt! :)
    Hilsen :)

    http://infronth.blogspot.dk/

    SvarSlet