reblogged outfit

Jeg sad lige og kiggede lidt gamle billeder igennem, og fandt dette outfit fra efterårsferien sidste år, i Paris. Ihh hvor ville jeg ønske at jeg stadig kunne have dette outfit på en gang i mellem, men mine Hunters er desværre blevet stjålet, og min taske er til reperation, så det er ret øv, hahah. Anyways; på mandag skal jeg til Rom med min klasse, så lockouten kunne ikke stoppe på et bedre tidspunkt! Åh er glad.

Hvad synes I om outfittet? Og hvor mange af jer kan måske huske outfittet?

Knus

23 kommentarer:

  1. Super fed jakke!! :-)

    http://www.svendsenblogs.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hvor ser det godt ud! elsker jakken!PAris er og bliver et mega fantastisk sted!:-)
    Knus Maria

    LINK: http://wardrobebyfashionistas.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er virkelig et skønt sted!

      Slet
  3. Det er utrolig flot, elsker bukserne! Hvor er de fra?
    Ej hvor øv at dine Hunters er blevet stjålet :///
    Knus
    http://juliefisker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er vildt ærgeligt. Bukserne er fra Gina Tricot :)

      Slet
  4. Har ikke set oufittet før, men det er super fedt! Hvor er jakken fra? :-)

    EMilie

    SvarSlet
  5. Elsker outfitet!
    Hvor blev dine gummistøvler stjålet?
    & hvornår kommer der roomtour?
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tjek mit sidste indlæg, der står lidt om roomtouren. De blev stjålet i et omklædningsrum :(

      Slet
  6. Kan godt huske det. Da du postede det indlæg, der omkring begyndte jeg at læse din blog fast :-) Elsker outfittet!

    - Ej hvor er det dog trist at du ikke svarer på kommentarer mere. Ja, du får mange, men ikke mange nok til, at du ikke skal svare på dem. Sorry to say, men synes sgu det er lidt dårlig stil. Elsker din blog, men synes simpelthen du skal tage dig sammen og svare på kommentarer. Det gør din blog bedre og mere personlig, når du viser, at du faktisk interessere dig for, hvad dine læsere skriver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor hyggeligt at du allerede fulgte med dengang! Dejligt at høre.

      Jeg har også selv tænkt over at jeg er blevet rigtig dårlig til at huske det, og jeg ville også have skrevet om det i dette indlæg, altså det at jeg beklager jeg ikke har husket det nok, men det glemte jeg. Men vil da lige sige at jeg altså svarer på NOGLE, bare ikke alle, men det vil jeg begynde på igen, har bare glemt det her den sidste måned. Men tak for at du skriver det, det er en øjenåbner :)

      Slet
  7. Hvor er dit kamerastativ fra? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ved jeg ikke, har fået det af min farfar :(

      Slet
    2. Vil du måske spørge ham? Skal nemlig ud og købe kamera stativ, men er på helt bar bund med vilket et jeg skal købe! :)

      Slet
  8. Åh hvor er du heldig, at I når at komme til Rom. Min klasse skulle have været i Holland, men den tur er højest sandsynligt aflyst nu :(

    knus
    - mariapicardkai.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så ærgeligt med alle de ture der bliver aflyst, pga. lockouten :(

      Slet
  9. Omg sjovt, jeg har også den taske og min er også til reperation....

    SvarSlet
  10. fed lokation, og fedt outfit.

    linebjerg.blogspot.dk

    SvarSlet
  11. Hvad størrelse er din jakke? Er nemlig cirka på størrelse med dig, og kan ikke helt finde ud af om jeg skal bruge str. 34 eller 36? :)

    SvarSlet
  12. God tur til rom :)

    Ps. Mega fed blog!

    SvarSlet