room details

Hej tøser. I dag har jeg fået sat disse lamper op omkring mit spejl, og jeg tænkte at jeg derfor lige kunne vise det til jer! Jeg synes det er blevet så fint, det giver jo lige et ekstra touch til sminkebordet. I har jo længe bedt om en roomtour, og jeg ved at jeg også har lovet at den nok skulle komme, men lige i øjeblikket er jeg igang med nogle forskellige projekter på mit værelse. Så nok om 1-2 måneder! Indtilvidere må i lige nøjes med lidt detaljer fra mit sminkebord.

Hvad synes I?

Lamperne er forresten fra IKEA, og det samme er spejlet og bordet!

Knus

39 kommentarer:

  1. En hver piges drøm! Og hvor er det fint :-)

    http://www.svendsenblogs.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Ejjj hvor er det bare flot! Elsker sådan nogle lamper omkring et spejl:)

    Hvor har du købt dem henne??<3
    Knus Cecilie
    Http://ceciliesdraebye.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  3. Fed detalje!

    Håber du vil kigge forbi! Tusind knus: www.victoria-k-dk.blogspot.dk <3 :-)

    SvarSlet
  4. Uhh, det bord gad jeg godt eje! :)
    Kig meget gerne forbi!: Astrid-thetrueme.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også rigtig lækkert!

      Slet
  5. Ej hvor er det fint!! Hvor er lamperne og spejlet fra? :)

    SvarSlet
  6. Hvor ser det flot ud :) Glæder mig til at se resten!

    http://pernillefriis.blogg.se/

    SvarSlet
  7. Hvor har du købt lamperne omkring dit spejl henne? :-)

    SvarSlet
  8. Mega fint!

    ved vidst at de er fra ikea med ved du hvad de har kostet??

    sååå fint....

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan ikke huske det, det er længe siden jeg købte det :(

      Slet
  9. Det ser virkelig, virkelig fedt ud!
    Meget gennemført sminkebord ihvertfald <3

    Xx Emilie
    http://emiliesaltogintet.blogspot.dk/

    SvarSlet
  10. Link please? er virkelig på bar bund

    SvarSlet
  11. Svar
    1. Hihi, synes jeg også selv.

      Slet
  12. Rigtig pænt : )
    jamaiisvu.blogspot.dk

    SvarSlet
  13. Ej hvor er det bare blevet fint!
    Det pynter virkelig :))
    Knus
    http://juliefisker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja det pynter nemlig virkelig hehe.

      Slet
  14. Jeg kan rigtigt godt lide det, i sær dit spejl haha!

    mixedbows.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Jeg er virkelig vild med bordet, specielt på grund af skuffen! :) Er der nogen der kender modellen/navnet?? Alma?!! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Aner det ikke, tror det er 1 år siden jeg købte det :(

      Slet
  16. Hvor mange ''lamper'' er der med i en af de pakker der?

    SvarSlet
    Svar
    1. Forstår ikke helt dit spørgsmål...

      Slet
  17. Hvor fint!
    Glæder mig til roomtouren! :)

    camillamoehring.blogspot.dk


    SvarSlet
  18. Glæder mig til roomtour, så jeg kan få noget ispiration :)

    SvarSlet
  19. Kan du huske hvad bordet hedder?
    Forresten, super fint, dét med lamperne!

    SvarSlet