ugens spørgsmål

Laver du stadig videoer på youtube? 
Jeg laver dem, hvis jeg har lyst. Men de videoer jeg laver fremover, tænker jeg ikke som youtube videoer, men mere bare som et sted jeg uploader videoer til bloggen - hvis det er forståeligt? :)

Har du et kæledyr? :)
Nope, min lillesøster er allergisk over for et eller andet der er i dyrepels, så det vildt øv ja :(

Laver du ikke snart et indlæg med hvordan man kan lave en god blog?
Jo! Det har jeg svedt helt ud. Det vil komme snart :)

Bruger du morroconoil? 
Ja! Det er så fantastisk.

Kan du ikke lave nogle collager/polyvores med bikinier? Det ville være super fedt!
Helt sikkert!

Har du nogle DIY projekter kørende?:-)
Nope... er så dårlig til sådan noget altså

Hvad er din holdning til Abercrombie? Er det overvuderet?
 Neeejj, jeg elsker A&F! Priserne er måske lidt overdrevede, men det er virkelig også en god kvalitet man får for det.

Hvad synes du om H&M?
Jeg ville virkelig ikke vide hvad jeg skulle stille op uden H&M, haha! Er det svar nok? :D

Vil du gerne være tyndere/slankere?
Jeg vil slet slet ikke være tyndere, da jeg i forvejen har problemer med at passe str. xs i meget tøj hahah. Men jeg vil rigtig gerne være mere markeret, og få en bedre kondition, så derfor træner jeg hver dag og spiser sundt pt. :)

Har du set pretty little liars? Hvis ja, hvad synes du?
JEG ELSKER PLL! Åh gud, er så afhængig af det for tiden, men er kun i slutningen af sæson 2.

Hvis du måtte lave noget om på dig selv, hvad skulle det så være?
Mine boobies, tæhæ

Yndlings sanger? 
Beyoncé, forguder den kvinde så meget. Klart mit største idol!

Ved dine forældre at du blogger?
Det ved de ja :)

Læser din forældre din blog?
Nej ikke fast, men de fortæller lige hvis de har været inde og tage et kig xD 
Men nej de stalker den slet ikke, heldigvis er de helt forstående overfor at det ligesom er mit "univers" og ikke deres!

Hvordan har du overhovedet tid til at blogge? :O
Ja det spørg jeg sgu også mig selv om noglegange. Det er heller ikke altid jeg har tid, har jo mine perioder hvor jeg ikke blogger i nogle dage, og det er godt nok ikke noget der gør ens læsere glade haha. Men det handler virkelig meget om planlægning! Jeg planlægger nærmest altid hvilket indlæg jeg skal lave dagen efter, og hvornår jeg har tid til det, om billederne skal tages dagen derpå, eller dagen før osv. Man vender sig meget til at få en fast rytme :)

Synes du der er for meget hate generelt i vores generation?
Ja! Det er så forfærdeligt, virkelig. Jeg fatter overhovedet ikke den generation jeg lever i. Der er ikke ét socialt medie hvor der ikke findes hate, det er sygt hvordan unge mennesker kan rakke ned på hinanden, og alligevel ikke få dårlig samvittighed. Jeg skammer mig utroligt meget over min generation, selv her på bloggen modtager jeg jo hate, og jeg ser virkelig ingen grund til det. Har lagt meget mærke til haten på facebook mod ham her Makka Bakka, som udtaler sig meget direkte, og nogle mener han opfører sig bøsset. Det fører selvfølgelig til hate om at han er bøsse, klam osv. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor man har behov for at svine andre til, får det virkelig folk til at få det bedre med sig selv? Puh en roman jeg kom med, sorry haha, men ja jeg synes der er ALT for meget hate i vores generation.

Smid meget gerne flere spørgsmål, til næste uge, i kommentarboksen!

Knus

27 kommentarer:

  1. hvorfor begyndte du at blogge? :-)

    www.linebjerg.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Anbefaler du morrocanoil? Og er det pengene værd?

    SvarSlet
  3. Hvilken skole går du på? Har du billed?

    SvarSlet
  4. Hvad er det bedste ved at være (kendt) blogger?
    Elsker din blog! du er til stor inspiration for mig!! :D

    Knus rosa

    http://longlivefashion-rosa.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Hvordan er det at hvis du spøger en grupper piger på 10 ville der ihvertfald være 3/4 der kendte dig, eller ved hvem du er? Er det ikke lidt underligt nu hvor du tænker over det?
    Elsker virkelig din blog! du er til stor inspiration for mig!! :D
    Knus rosa :D

    http://longlivefashion-rosa.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Kan du ikke lave et indlæg, om hvordan du redigerer dine billeder?:)

    SvarSlet
  7. Elsker din, især dine billeder! Elsker elsker også PLL det er virkelig en af de bedste serier :))

    SvarSlet
  8. Heeej Alma..
    Kan man godt planlægge indlæg på blogspot? Altså sådan at man skriver det på et tidspunkt og få den til at udgive det af sig selv!

    Ville være glad hvis du vil svare på det!

    SvarSlet
  9. Elsker dig alma! Du er klart min favorit blog :D

    SvarSlet
  10. Er di tilfreds med dit udsende og krop?
    Hvad synes du om Fie Laursen?

    Hvis du ikke kender hende, hun er en dårlig blogger. Kendt for at blive mobbet.

    SvarSlet
  11. Hvordan downloader du en 'gif' uden det bliver til en billede? - Og hvordan lægger du den ind på blogger, uden den -igen, ikke bliver et billede?

    SvarSlet
  12. Nogle af de billeder du ligger ind på bloggen, er spejlvendte på midten, ved du hvorhenne man kan få sådan en app på computeren?
    Giv gerne svar hurtigst muligt. :)

    SvarSlet
  13. Hej Alma. Vil du ikke vise hvordan du vil style din leopard jakke? Elsker din blog, knus

    SvarSlet
  14. Lækre svar Alma. Synes dit koncept med ugentlige spørgsmål er helt vildt godt <3

    SvarSlet
  15. Hvordan redigere du dine billeder på Instagram :-)

    SvarSlet
  16. 1: Hvilket spørgsmål har du oftest fået stillet?
    2: Hvad har du gjort for, at dit hår er så langt? Spiser du piller, der får dit hår til at gro? Ps. det er utrolig flot!
    3: Hvornår kommer der en room-tur? Og kommer der overhovedet en?

    SvarSlet
  17. Hvor ser du Pretty Little Liars henne? :-)

    SvarSlet
  18. Hvordan startede du med at bruge makeup? Købte du bare en masse ting, mascara, concealer osv. Og bare prøvede dig frem?:-)

    SvarSlet
  19. Hvorfor kan du lide Beyoncé ? <3
    Altså kom lidt med en forklaring?? :-)

    SvarSlet
  20. hej alma, er din moss copenhagen buksedragt i størrelse 1? du må meget gerne svarer hurtigt. btw elsker din blog!

    SvarSlet
  21. Hvilken model er dit krøllejern? gider du tage et billede af det, så jeg kan se hvilket det er:)

    SvarSlet
  22. Hvordan styler du dine airmax? Det kunne være skønt hvis du en dag lavede et outfit, eller et billede med dem på.

    SvarSlet
  23. Hvor køber du shorts henne, er der et bestemt mærke, som du virkelig holder af, når du mangler shorts?

    SvarSlet
  24. Hvor redigere du dine billeder henne? :)

    SvarSlet
  25. Kan du ikke forklare hvordan man spejlvender på PhotoScrape kan ikke finde ud af det!

    SvarSlet
  26. Elsker din blog og dine billeder !!!

    Et spørgsmål:
    Hvor store er dine billeder? Altså hvad er din width og height? :)

    Knus.

    SvarSlet