ugens spørgsmål

Kan man godt planlægge indlæg på blogspot? Altså sådan at man skriver det på et tidspunkt og få den til at udgive det af sig selv!
Ja sagtens. Du skal bare kligge på "Planlægning" ude til højre, når du er i gang med dit indlæg.

Er di tilfreds med dit udsende og krop? 
Neeeej, langt fra! Men bliver man nogensinde det?

Hvordan downloader du en 'gif' uden det bliver til en billede? - Og hvordan lægger du den ind på blogger, uden den -igen, ikke bliver et billede?
På helt samme måde, som hvis det bare var et normalt billede :)

Hej Alma. Vil du ikke vise hvordan du vil style din leopard jakke?
Jo helt klart! Det vil der snart komme et outfit med.

Hvad er dit forhold til genbrug?
 Jeg er vildt dårlig til at gå i genbrugsbutikker, da jeg aldrig kan finde dem haha. Ville ønske jeg huskede lidt mere på dem, for synes altid folk finder sådan nogle fine ting i genbrugsbutikker, stupid me.

Hvor ser du Pretty Little Liars henne? :-)

hej alma, er din moss copenhagen buksedragt i størrelse 1?
Ja det er den :)

Hvorfor kan du lide Beyoncé ? <3
Altså kom lidt med en forklaring?? :-) 
Åh altså hvor skal jeg starte? Jeg har set op til Bey siden jeg var helt lille og har altid elsket hendes musik, så det kommer vel lidt fra min barndom. Udover det er hun en så fantastisk performer, at det er helt vildt. Jeg har set hende én gang i New York og selvom jeg stod utroligt langt væk, formåede hun virkelig at komme ud til ALLE. Hendes sangtekster og musiske talent er jo ikke til at komme uden om. Hun har jo en helt fantastisk stemme, men udover det går hendes sange fra alt til kærestesorger, til Allll the single ladiess! Hendes sange kan virkelig alt, jeg forsvinder seriøst helt ind i hendes musik hvergang jeg hører hende, fordi hun er så relaterende. Jeg har så meget respekt for hvor privat hun er, omkring  hendes forhold og familie. Hun holder sig tilbage omkring hende og Jay-Z, og deres søde lille Blue Ivy (<3333), og det adskiller hende fra så mange andre kunstnere, som man virkelig nærmest intet privatliv har. Dét formår B virkelig at klare godt! Udover alt det overstående er hun alt i alt et så fantastisk forbillede; Hun er stolt af hendes former og fantastiske krop, og er et levende bevis for at man kan rocke ethvert stykke tøj og dansegulv, selvom man ikke er tynd som en tændstik. Hun viser alle at hun ikke skammer sig over sit udseende, og sagtens kan ligge billeder ud uden makeup (eks, eks). Hun kommer med de mest inspirerende og opløftende ordsprog. Hun formår at holde sig nede på jorden, og stadig have et fantastisk forhold til sine fans. Åh hvor jeg elsker hende

Hvor køber du shorts henne, er der et bestemt mærke, som du virkelig holder af, når du mangler shorts?
Nej desværre, har tidligere også haft svært ved at finde shorts der sidder godt - men jeg fandt faktisk nogle der sad perfekt i BikBok forleden! Så det må være mit svar.

Hvor redigere du dine billeder henne? :)
Camerabag

Hvordan startede du med at bruge makeup? Købte du bare en masse ting, mascara, concealer osv. Og bare prøvede dig frem?:-)
Uh det kan jeg virkelig ikke huske... Det er 2-3 år siden jeg købte mit første stykke makeup haha

Smid meget gerne flere spørgsmål, til næste uge, i kommentarboksen!
Knus

39 kommentarer:

  1. Hvad er dit bedste modetip?

    SvarSlet
  2. Vil du ikke snart lave en room tour?

    SvarSlet
  3. hvordan har du fået dit hår så langt og hvor lang tid har det cirka taget?

    hvem er din yndlings fra gossip girl?

    vil du helst ikke kunne shoppe i et år eller kun gå i gult tøj i et år?

    SvarSlet
  4. hvilket krøllejern bruger du? hvad hedder modellen?

    SvarSlet
  5. Hej Alma. Vil du ikke lave et outfit med dine nye nike free sko :-)

    SvarSlet
  6. Savner dine video'er

    SvarSlet
  7. Hej Alma.
    Hvordan får du et lille ikon oppe i adresse vinduet?
    Tjek gerne min blog ud: bentsencaroline.blogspot.com
    Knus! - fed blog i øvrigt!

    SvarSlet
  8. hej alma ,fed blog!:) bliver klart fast læser. hvordan får du dine billeder så store ,kan ikke huske det ,er lige begyndt at blogge forfra igår og har glemt en masse ,kan heller ikke huske hvordan man ligger videoer ind fra youtube uden man er nød til at kopier linket og gå der ind. håber du vil hjælpe og måske vil tage et smut forbi min blog ? :)
    xoxo-Maria <3<3

    SvarSlet
  9. Hvad laver du når du hjemmetræner?

    SvarSlet
  10. Er morrocanoil god?

    SvarSlet
  11. super fin blog skal vi følges <3
    http://byannesofieolesen.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. Kan man se din nonfirmationskjole? :)

    SvarSlet
  13. Åh tak for svaret det med Beyoncé :-)
    -Woow, du skrev sgu meget!! Hehe

    SvarSlet
  14. EEEEEEEELSKER din blog men hvordan startede du med at blogge hvilken hjemmeside brugte du osv..... Overvejer nemlig at lave en blog men ved ikke hvilken side jeg skal starte på osv.... ❤❤❤<3

    SvarSlet
  15. Vil du ikke lave en forårs-lookbook? <3

    SvarSlet
  16. Kan du ikke lave en sister-tag, med din lillesøster? <3

    SvarSlet
  17. Hvad er din holdning til Makka Bakka?

    SvarSlet
  18. Hvilke blogge læser/ser du?

    SvarSlet
  19. Kan du ikke lave sådan en video, eller indlæg hvor du fortæller om, hvad der er godt at have her til sommer, sådan produkter og sådan nogle ting?

    SvarSlet
  20. Vil du ikke lave en hår-rutine?? <3

    SvarSlet
  21. Hvad synes du om dansk musik? Altså Nik & Jay, Medina, Burhan G, Djames Braun osv...?<3

    SvarSlet
  22. Ser du nogle beautygurus på youtube? Hvis ja, hvem ser du...? Jeg ser selv nogle piger som jeg elsker! :))

    SvarSlet
  23. Vil du ikke lave et outfit med dine stribede leggins? :)

    SvarSlet
  24. Vil du ikke lave et outfit med de hvide blonde shorts? :)

    SvarSlet
  25. Hvornår står du op på en hverdag?

    SvarSlet
  26. Hej Alma. Elsker virkelig din blog! Vil du ikke poste nogle billeder af det du skal havde på til din
    nonfimation?
    Knus

    SvarSlet
  27. hvad hedder din yndlings mascara?

    SvarSlet
  28. Hvornår går du i seng på hverdage?
    Ps. elsker din blog :)

    SvarSlet
  29. Hvor tit går du i bad og hvor tit vasker du dit hår med shampoo?
    Elsker virkelig dit hår og ville ønske at det var midt! :)

    SvarSlet
  30. Hvordan er dig og din fars forhold til hinanden? :)

    SvarSlet
  31. Elsker virkelig din blog! Hvad er tumblr egentligt? Er det ikke det sammen som we heart it?

    SvarSlet
  32. Hvad er morrorcanoil? Hvorfor bruger du det?

    SvarSlet
  33. Kan du ikke snart lave en room tour? Og vil du ikke poste et billed af dit værelse? :)

    SvarSlet
  34. Hej Alma! Hvordan virker det der hvor du ser PLL?
    Elsker virkelig din blog :)

    SvarSlet
  35. hvor redigere du dine billeder?

    lovinglifebymaria.blogspot.dk

    SvarSlet
  36. Hvordan får du dine billeder på blogger, til at blive så store? (altså i indlæggene) :)

    SvarSlet
  37. Hvordan ændrer du farven på overskriften på indlægget?

    Lovemylife1d.blogspot.dk

    SvarSlet
  38. Hvor er dit kamerastativ fra? :)

    SvarSlet