what do you want to see

Jeg ved ikke om det har været til at mærke, men jeg har her på det sidste, mistet idéer til bloggen. Jeg mangler masser af inspiration, og det ville derfor være virkelig dejligt hvis I ville smide en kommentar omkring hvad I vil se på bloggen fremover!

Kys

// I dont know if you've noticed, but lately I've been ranning out of ideas for the blog. I need alot of inspiration, so it would be lovely if you guys would comment, what you want to see on the blog in the future!

34 kommentarer:

  1. Dagens outfit
    New in
    Mad indlæg
    ROOM TOUR
    Hårfrisyrer
    Musthaves
    Favoritter

    Håber du kunne bruge noget af det:)
    Elsker virkelig din blog og du er så smuk!

    Annakatrines.blogspot.com

    SvarSlet
  2. gad godt se nogle polyvores med nogle outfits, ønsker osv :)

    SvarSlet
  3. Jeg synes du skal lave flere videoer omhandlende dit hår. Det er seriøst det flotteste hår du har dig, og ville dø for at få nogle tips :)

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. En video eller indlæg om hvordan du laver de der krøller. :)

    SvarSlet
  6. Hej Alma, det er virkelig en skam, at du sletter dine youtube videoer! De giver virkelig meget inspiration!

    SvarSlet
  7. Jeg synes at det er virkelig fedt når du lave indlæg om fitness og sundhed:) eller måske outfitbilleder, inspirations collager, osv:)

    SvarSlet
  8. Hvad man kan tage på til konfi!! Inden i morgen tak! Er så desperat

    SvarSlet
  9. Hej. Du kunne måske lave '30 days challenge' som mange andre laver. Er selv begyndt på den også :)
    signne.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Outfit inspiration

    SvarSlet
  11. Hej!
    Jeg kan godt lide indlæg som fx: new in, outfits, workout routine og andre sundhedsrelaterede indlæg :)

    SvarSlet
  12. - Hvad er der i min makeuppung
    - Blå mandags outfit
    - Hverdagsmakeup
    - Seneste køb
    - DIY
    - Hvad er der i min taske

    Håber at du kunne bruge nogle af ideerne :)

    SvarSlet
  13. indlæg omkring hvordan du holder dig i form og sund!

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne se nogle outfits, da jeg synes dine plejer at være meget inspirerende.
    Jeg vil også gerne se nogle beauty indlæg - f.eks. dine beautyfavoritter, dit hverdagslook og månedlige favoritter, som selvfølgelig også kan være med tøj.

    SvarSlet
  15. Sooooommertøj!!!
    Lav et indlæg med dit sommertøj, når det bliver lidt bedre vejr ;), med short og sommertoppe, sammensæt nogle outfit, du ved;) hehe;)

    SvarSlet
  16. Du er bare sådan en skøn pige med en personlighed helt i top! du skal vide at jeg og dine seere har fuld respekt for dig. jeg elsker den måde du laver indlægs på, jeg elsker alt dit blog-arbejde, og jeg sætter stor pris på det. Du giver mig stor inspiration, og det er jeg super taknemmelig for! Jeg håber du når langt med det, og at du aldrig holder op, for du har virkelig talent for det du gør!
    1000 kram fra mig :-)

    SvarSlet
  17. Måndes farvoriter

    Nogle tag

    Look-books...Sommer/forår

    Dine næste køb

    SvarSlet
  18. Fed blog du har! Tag endelig et kig forbi min ;)

    www.sortgiraf.blogspot.com

    SvarSlet
  19. Hvad du gør ved dit hår, hvad du gør ved din hud, hvad du hjemme træner til og hvad du spiser til dagligt, Håber det var forslag nok :)

    Knus

    SvarSlet
  20. Hvad gør du ved dine øjenbryn, siden de for sådan en vinge ting?? De øjenbryn er nemlig lige mig og ville selv gerne have sådan nogle, men ved bare ikke hvordan jeg skal få dem lavet (altså med en kniv, en pincet eller få dem vokset) håber virkelig du vil svare!

    Knus :)

    SvarSlet
  21. En samling af f.eks. dit y-makeup, alt dit A&F tøj, måske noget med nogle smykker or something :D

    SvarSlet
  22. Jeg vil gerne se:
    -NOGET OM DIN NONFIRMATION! (hvis du altså har holdt den :))
    -roomtour
    -housetour
    -Morning/night routine
    -dine must-have products
    -ynglings i garderoben
    -outfit of the day
    -mere tekst
    -de ting du har købt i april
    -april-favs
    -outfit ideas
    -how do i style ...
    -cravings
    -daily makeup routine
    -trænings-relaterede indlæg
    -diy's
    -draw my life -blog-version
    -random facts (you don't know) about me
    -my everyday hairstyles

    Håber det var nok :) (Noget af det er en smule video-blogger-ish men det kan jo sagtens laves i alm. blog-version?)

    SvarSlet
  23. jeg synes faktisk det er rigtig fedt med madopskrifter som du en gang i mellem kommer med! så det synes jeg at du skulle fortsætte med!

    SvarSlet
  24. En samling med dit A&F tøj, MEGET gerne en video. Elsker bare når du laver videoer:)

    SvarSlet
  25. Noget om sundhed, sådan tips og opskrifter. <3

    SvarSlet
  26. Lav videoer, de er så gode

    SvarSlet
  27. hvad der er i din skoletaske, makeuppung og taske :)

    SvarSlet
  28. - Outfit
    - Mosthave
    - Ynglyngs ting f.eks. "en bluse, sko, smykker, taske, neglelak, makeup produkt, osv."
    - Mad billeder
    -hverdags billede f.eks "hvis du nu er på strøget, så tag et billede og skriv, at du har været på strøget :) you know...

    Elsker din blog! Og jeg håber at du kunne bruge nogle af mine idér :)





    SvarSlet
  29. hvorfor gider du ikke svare på hvad dit krøllejern hedder og hvordan du laver dine krøller? det ville være så fedt med en turtorial på det

    og hvorfor har du ikke svaret på ugens spørgsmål:)

    SvarSlet
  30. Selvom jeg følger virkelig mange på bloglovin står min startside alligevel tit på 0 når jeg tjekker og så tænker jeg altid at der må findes så mange virkelige gode bloggere derude som man bare ikke har hørt så meget om, også ville der være flere at følge og flere indlæg at læse haha.

    Derfor syntes jeg det kunne være fedt hvis du lavede et indlæg med "Unknown bloganbefalinger" hvor du viser nogle blogge der fortjener at se lyset haha. Selvfølgelig skulle du ikke bare tage nogen for at tage nogen, men måske læser du allederede en blog eller 2 som ikke er så "kendte" igen eller så kan du jo altid "samle" sammen. Måske skrive ned når du falder over en virkelig fed unknown blog, og så når du har et par stykker lave indlægget.

    SvarSlet