ASOS WANTS
Jeg fik forleden en kommentar der bedte om flere indlæg, som mit "just ordered" indlæg, da det skulle give jer masser af inspiration. Jeg valgte derfor at lave en lille collage, med lidt flere lækre sager fra asos.com - dog med en kinda ny redigerings metode; well jeg er ikke selv helt tilfreds, men ville gerne have overstået collagen hurtigst muligt, da jeg har en utrolig irriterende hovedpine lige nu. I morgen er det jo 9-klassernes sidste skoledag, og jeg kan for første gang på sidste skoledag, IKKE spise nogle karameller pga. min bøjle, #firstworldproblems :'/ neeeej jeg glæder mig som altid til der skal gøres grin med lærerne, uddeles nomineringer, og en masse andet. Vil muligvis få taget lidt outfit billeder til jer i morgen!

Hvad synes I?

Knus

17 kommentarer:

  1. Super fede ting. Jeg har selv bøjle, men havde ingen problemer med at spise karamellerne i dag :)
    Kig meget gerne forbi: Astrid-thetrueme.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har jo også ganebøjle :)

      Slet
  2. Det er nogle fede ting du har fundet :) Asos er så pisse fedt!

    planetenjulia.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Lækre ting!

    Hvis du lyster kunne vi følges gennem bloglovin'!

    xoxo
    http://cheriececil.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. I hvilket progam har du lavet din header? <3

    SvarSlet
  5. Jeg så dig i da

    SvarSlet
  6. Mega fed ny header du har lavet ! Er helt vil med den. :)))

    http://byemmarise.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er jeg glad for at høre!

      Slet
  7. Hej Alma<3
    Hvordan var Beyoncé koncerten??
    Kom i backstage?? mødte i hende? :)
    Knus Emilie :*

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var helt fantastisk!!
      Nej slet ikke tæt på...

      Slet
  8. Du er bare så dejlig!!

    SvarSlet
  9. Lækre ting!

    Det ville være fedt hvis du vil kigge forbi min webshop, www.millu.dk
    Der sælger vi bl.a. solbriller, smykker, covers og den populære blackmask!

    SvarSlet