cosmetics from rome

Hej piger! Så kom der lidt flere indkøb fra Rom, haha! I denne omgang de kosmetiske ting. Hører parfume også under den kategori? Den kommer i hvert fald med i et andet indlæg, hvis ja.
Jeg fik købt mig Bare Minerals makeup, Lush Lip Scrub og Lip Balm, og en KIKO neglelak der simpelthen holder så godt (+ så fin farve, og så kun til 2,50 euro ca. 18 kr!!)

Er ikke helt sikker på at jeg når at planlægge et indlæg til i morgen, da jeg lige nu suser rundt og skal nå en masse, venter bare på min mor kommer og skælder mig ud for at blogge i stedet for at gøre klar, hahah åhh - BLOGNING FØR ALT ANDET

Hvad synes I?

Knus

9 kommentarer:

  1. Virkelig fine køb, har også selv pudderen fra Bare Minerals, som er super god:)

    http://nannasimonsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Det er nogle ret lækre ting!

    planetenjulia.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hvad syntes du om Lipså scrubben? Har selv bummblegum, og den er virkelig god, men går og tænker på at købe en ny, er den god?
    Lovemylife1d.blogspot.dk

    Svar

    SvarSlet
  4. Lækre ting!
    Kig meget gerne forbi: Astrid-thetrueme.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Må jeg godt spørger dig om noget? :)
    ps. flot neglelak!

    SvarSlet
  6. Må jeg lige spørger dig om noget? :)

    SvarSlet
  7. https://www.facebook.com/frederikke.kurepedersen?fref=ts

    tjek hendes coverbilleder

    SvarSlet
  8. Lækre ting!


    fuckingfabulousblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Hvor er din grå blondenederdel fra som du har vist i et tideligere indlæg? :)

    SvarSlet