Den pakke jeg havde været inde og hente, indholdte disse lækre sko! Skoene er fra Zara, og har kostet 180 kr. Jeg købte dem på Zaras hjemmeside, da jeg ikke kunne finde dem i selve butikken. De er SÅ behagelige at gå i, troede virkelig at de ville være uden nogen som helst form for støtte, men de er super dejlige. Udover det er det jo alt for lækket med slangeskinds-lokket, right? Om lidt smutter jeg i sommerhus med min familie, og jeg glææææder mig til at kunne sole mig, tage lækre billeder til jer (udendørs for en gangs skyld, trust me, not easy når du bor i lejlighed) og slappe af på stranden. Nu holder vejret forhåbentlig - kan forresten ikke love at jeg kan blogge deroppe fra, pga. internetproblemer, men vi får se!

Hvad synes I? God weekend!

Knus

20 kommentarer:

  1. De er virkelig lækre? Hvordan er størrelsen? Kunne godt overveje at bestille et par :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er ret normale i str. :)

      Slet
  2. Svar
    1. http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/dk/en/zara-seu-S2013/358035/1088572/ESPADRILLE+SLIPPERS

      Slet
  3. Svar
    1. http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/dk/en/zara-seu-S2013/358035/1088572/ESPADRILLE+SLIPPERS

      Slet
  4. Wow! Det er godt nok et par lækre sko !

    Elsker virkelig din blog ;) Håber du vil kigge forbi min :)

    - lizanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Kan du ikke lave et link til hvor du har købt dem?
    Må eje dem:-)
    Kærlig Hilsen Kaja

    SvarSlet
    Svar
    1. http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/dk/en/zara-seu-S2013/358035/1088572/ESPADRILLE+SLIPPERS

      Slet
    2. Tusind tak alma

      Slet
  6. Kan man godt finde dem i butikkerne, eller skal man have bestilt dem over nettet eller noget? :)

    SvarSlet
  7. Hvordan er de i str?

    SvarSlet
  8. Super fede elsker din stil👠

    SvarSlet
  9. Elsker virkelig din stil👠💄👙👗

    SvarSlet
  10. Super fede elsker din stil👠

    SvarSlet
  11. Ej hvor er de fede ! Elsker dem !!

    http://byemmarise.blogspot.dk/

    SvarSlet
  12. På dit kamera, kan du så regulere på lyset, sådan at fx billeder og videoer bliver lysere eller mørkere?

    SvarSlet