latest buys

Solbriller: Gadesælger i Rom, Taske: Adidas, Bikini: H&M, Parfume: Lufthavnen, Neglelak: Matas

Hej tøser! Det gik lige op for mig at jeg slet ikke havde fået vist jer de sidste par køb jeg gjorde mig i Rom. Negelakken er faktisk den eneste ting, jeg har købt her i DK - købte den idag, da jeg er så træt af at mine negle konstant flækker og er bløde, hvergang jeg faktisk er stoppet med at bide negle hahah. Så jeg håber virkelig at den hjælper! Bikinien købte jeg i Rom til under 80 kroner for både top og underdel!! Den er MEGET flottere i virkeligheden, og farven er mere koral end orange. Den er simpelthen så fin, elsker den. Resten af tingene er jeg også super glad for!

Hvad synes I?

Knus

17 kommentarer:

  1. Super fine ting!! Har du klippet i frynserne på din bikini?
    - Jeg har nemlig en fra Ebay som jeg har klippet i, de var liige lidt lange.
    Håber din Essie virker!! :))
    Knus
    http://juliefisker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Nope det har jeg ikke. Også mig!

      Slet
  2. Virkelig fede ting! Hvad kostede Adidas nettet?:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 25, men det koster 40 her i dk :)

      Slet
  3. Hej Alma.
    Gider du ikke at komme med din mening af negleproduktet?
    Jeg har nemlig det helt samme problem.
    Super dejlig blog!
    -Merle kampmark

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo det skal jeg nok!
      Tusind tak!

      Slet
  4. Super fine ting!
    http://annesophielynge.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. hej Alma! Fed blog! skal snart til Rom, og jeg vil gerne bare lige vide hvilke shopping butikker der er der nede? kan nemlig forstå at du lige har været der nede? håber du kan hjælpe! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Basically det samme som herhjemme :)

      Slet
  6. Lækre ting :)
    Kig forbi: astrid-thetrueme.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Sikke nogle lækre køb!

    fuckingfabulousblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Super lækre ting!
    Tror du at der er forskel på den DKNY parfume du har købt, også den hvor der ikke er det der sorte på låget? :)

    http://amandadamtoft.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Hej Alma hvad størrelse er din bikini top i?:-)

    SvarSlet
  10. Hey Alma;)
    Hvad kostede bikinien;)

    SvarSlet