macbook pro

Som nogle af jer måske har set på min instagram (@almaspies), har jeg været så så så heldig at få en MacBook i nonfirmationsgave!
Har ønsket mig en MacBook i flere år seriøst, men kamera+kameraudstyr, iphone osv, har altid stået højere på listen, men NU er den endelig min, og jeg er åhhh så glad! Taktaktak dejligste familie.


Jeg har forresten Macbook Pro 13 tommer. Den er så meget hurtigere end min gamle computer, hvilket også giver meget mere motivation til blogning, så det håber jeg bliver til at se!


Senere eller i morgen, skal jeg vise jer nogle lækre ting fra Marc Jacobs jeg har fået erhvervet mig... Kan I gætte hvad?


Knus

21 kommentarer:

  1. cover til maaac

    SvarSlet
  2. Fedt! Du er sen bedste blogger! Måske et cover og en pung? Kun gæt! :-) <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak! Ikke en pung nej hehe...

      Slet
  3. Den der tee med hånden (Hvis du ved hvilken jeg mener, haha), tror jeg! (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, men ellers godt gæt! Havde også tænkt på at jeg skulle have kigget på den, men glemte seriøst ALT om det derinde.. Så øv.. Men ja den er ellers så pokkers lækker!

      Slet
  4. Hm, kunne det være et cover til din fantastiske macbook? ;)

    SvarSlet
  5. Det kunne vel ikke være et lækkert sleeve til den lille nye? ;)

    SvarSlet
  6. Et lækkert sleeve til din nye computer maybe? Dem fra Marc Jacobs er i hvert fald super søde :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lige dét det er! Ja de er SÅ lækre :)

      Slet
  7. Hvad arbejder du som?

    SvarSlet
    Svar
    1. Fotostudie assistent hos Miinto

      Slet
    2. Hvor gammel skal man være?

      Slet
    3. Hvordan fik du det job?

      Slet
  8. er det din tumblr som er på billedet? :)

    SvarSlet
  9. Lækkert :)

    Har du evt. link til dine air max?

    SvarSlet
  10. Lækkert, den bliver du skide glad for :)

    planetenjulia.blogspot.dk

    SvarSlet
  11. Hvor er du altså heldig!

    fuckingfabulousblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. Den bliver du sindsygt glad for, elsker min.
    Personligt syntes jeg også den er meget mere lækker, og Tumblr agtig! ej, sorry er alt for afhængig af Tumblr.
    Men tillykke, med den :)

    SvarSlet