marc by marc jacobs

De lækre ting jeg fik købt mig var et armbånd og et cover til min MacBook, som nogle af jer jo gættede! Armbåndet fik jeg faktisk i nonfirmationsgave, men dog i lyserødt - byttede det så til et sort, som jeg er sikker på at jeg vil få brugt meget mere! Synes det er så fint. Coveret købte jeg selvfølgelig for at passe på min MacBook, og har dog heller ikke haft den udenfor mit hjem før jeg købte det hehe - men udover det er det bare så lækkert jo! Det kostede 405 kr., og armbåndet kostede 670 kr.

Hvad synes I?

Knus

11 kommentarer:

  1. Så lækre ting! Misundelig, hehe! :)

    SvarSlet
  2. skal seriøst have sådan et cover til min macbook! o-:

    SvarSlet
  3. Ej, hvor er det armbånd fint!

    fuckingfabulousblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Feede ting! :)
    Kig forbi: Astrid-thetrueme.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Super fine ting - Ejer selv Coveret, og er super glad for det!

    Cirkee.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Hvor har du købt det henne? Hvor ligger der en marc jacobs? ;) super lækre ting.

    SvarSlet
  7. Hvor har du købt coveret og hvor meget kostede det?:)

    SvarSlet