printic

Hej piger! Jeg har været så heldig at få foræret 6 billeder fra appen "Printic". Appen Printic går ud på at man kan bestille billeder direkte fra sin SmartPhone, som så kommer med posten til en selv, eller en man har nær, i et polaroid lignende format. Billederne jeg modtog, er meget bedre kvalitet end jeg forventede, og endda mine forældre var overraskede, haha! Jeg valgte at bestille 6 personlige billeder, hvor andre måske ville bestille nogle tumblr billeder, billeder med et bestemt tema, eller noget helt trejde, men jeg tror at det er disse billeder jeg vil få mest glæde af. Jeg valgte også at putte samme effekt på alle billederne, før jeg bestilte, da jeg planlægger at bruge dem i et andet projekt på mit værelse, men det fortæller jeg mere om på et andet tidspunkt.

Nu er det jo mors dag lige om lidt, så det kunne da være en idé at sende hende et billede? Det smarte er at du også kan sætte tekst på det hvide om billederne, og fx. skrive "miss you", "love you", eller noget lignende. Dette er også en super sød tanke at sende til en ven eller en veninde, man måske ikke har set længe, men gerne vil fortælle at man stadig tænker på personen!

For ca. 16 kroner, får du 3 billeder, hvilket jeg synes er en helt okay pris, i forhold til at det også er med levering inkluderet.

Hvad synes I?

Knus

32 kommentarer:

  1. Synes det ser så sødt ud! :)

    camillamoehring.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. De er så fine!! :-)
    nikolineanine.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Det ser virkelig fint ud! :)

    http://emiliesaltogintet.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Ej hvor fint!

    fuckingfabulousblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Ej hvor fedt! Det må klart prøves ! Men hvordan fik du dem gratis ? :-) hav en god aften :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg gør jo reklame for dem :)

      Slet
  6. Så billederne fuldstændig ud som da du sendte dem ind? Altså de er bare blevet fremkaldt, der kom ikke en effekt med vel? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er fuldstændig som da jeg sendte dem ind. Jeg redigerede bare alle billederne, på computeren, før jeg bestilte dem :) - hvis det er forståeligt!

      Slet
  7. Hvordan kan det være at du fik dem gratis ? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg gør jo reklame for dem :)

      Slet
  8. Det ser virkelig sødt ud ! Men det tæppe i baggrunden, som billederne ligger på, hvor har du fået det ?:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er min oldemor der har syet det, hehe :)

      Slet
  9. Har du et link til der, hvor man kan købe sådan nogle billeder?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en app, kaladt Printic.

      Slet
  10. Hvad koster det?
    Fede billeder :-)

    SvarSlet
  11. ej hvor fedt! hvor lang tid tager leveringen??:)

    SvarSlet
  12. ej hvor fedt! hvor lang tid tager leveringen??:)

    SvarSlet
  13. Hvor er det bare nogle flotte billeder <3

    SvarSlet
  14. Helt klart noget jeg skal prøve!:)

    www.blogbyfifi.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan også kun anbefales!

      Slet
  15. Hvor er de flotte! Den app der, skal prøves!!! I hvilket program redigerede du billederne, inden du sendte dem afsted? :)

    SvarSlet
  16. Har svært ved at få app'en til at virke da den hele tiden går ud. Har du et godt råd? :-)

    SvarSlet
  17. Koster det fragt? Hvis ja hvor meget ? :') og hvor lang tid tager det ca med hensyn til leveringstid :-)

    SvarSlet
  18. Redigerede di dine billeder inden du bestilte eller kommer det med en bestemt redigering? ❤

    SvarSlet