romaaa part 1

En billestorm fra min alt for skønne tur til Rom, med min ikke mindst lige så skønne klasse! Nej det er altså ikke lige sundhed der stod højest på huskelisten, men det er sgu også næsten umuligt i Italien, haha. Og så beklager jeg hvor træt jeg ser ud på næstsidste billede, DET VAR MEGET TIDLIGT OM MORGEN! hehehehehe. Denne gang blev det mere billeder af folk fra min klasse, end alt det kulturelle jeg har billeder af, men dem skal I nok få i en part to - hvis I altså vil have sådan en? Fortæl mig hvad I synes!

Nu skal jeg til at begynde på en "ministil" om Rom, til på mandag, (håber min lærere læser dette ;ppp) og ikke nok med det har vi en længere dagbogsstil for om Rom, til slutningen af måneden. YAY, elsker elsker elsker...

Tusind knus

14 kommentarer:

  1. Hvilket program bruger du til at redigere dine billeder i?

    SvarSlet
  2. Det ser så hyggeligt ud!
    og vil rigtig gerne se en part 2! :)

    camillamoehring.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Jeg vil da gerne have en part 2. :)

    SvarSlet
  4. Virkeligt flotte billeder, hvilke kamera bruger du?

    SvarSlet
    Svar
    1. Canon 650D + canon 50mm f/1.8

      Slet
  5. Virklig flotte stemningsbilleder! :-)
    nikolineanine.blogspot.dk

    SvarSlet