Som I måske har set, så lavede jeg i går mit layout lidt om! Jeg kørte lidt træt i det gamle og følte at bloggen havde brug for et frisk pust. Dog er jeg ikke heeelt tilfreds med min header endnu, men det får jeg finpudset her foreløbig. I dag var det jo 9-klassernes sidste skoledag, og det var som altid super hyggeligt. Kan ikke fatte at det er min tur næste år! Efter skole tog jeg ind og hentede en pakke jeg havde bestilt, så den kommer op på bloggen senere! Nu vil jeg få trænet lidt, spist koldskål og få set masser af Pretty Little Liars wuhu.

Hvad synes I om layoutet?

Knus

14 kommentarer:

  1. Hvordan træner du?

    SvarSlet
    Svar
    1. Youtubevidoer, forskellige øvelser og sådan :)

      Slet
  2. Har du ændret noget i dit layout inde i HTML-koder? for jeg kan slet ikke finde ud af det nye, så nu har jeg fucket mit eget layout op. Håber du virkelig du vil svare!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det har jeg ikke, sorry...

      Slet
  3. Har aldrig fundet ud af hvad layout er? Ville du ikke være sød og fortælle det? :-)

    SvarSlet
  4. Hvor ser du pll henne? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. prettylittleliarslinks.tumblr.com

      Slet
  5. Kan faktisk rigtig godt lide din nye header ;)

    - lizanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. I hvilket program har du lavet din header? Den er super flot! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har egentlig bare sat to billeder af mig selv og et hvidt billede sammen, og så skrevet Alma Spies - i picasa :)
      Tak!

      Slet
  7. Det er mega flot!!! Er vild med din nye header:)

    http://amandadamtoft.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Hold da op nogle fede sko !! Elsker dem !

    http://byemmarise.blogspot.dk/

    SvarSlet