something new

Hej piger! Jajaja, så kommer der lige endnu et nyt køb på bloggen haha! Jeg købte denne i Envii idag til 350 kroner, og den er seriøst noget af det skønneste at have på! Udover det synes jeg ryggen er så fin, nu når jeg har lidt blondebh'er. Og så vil jeg lige sige TUSIND TAK for de 800 følgere jeg har nået, via google friend connect! I må utroligt gerne også følge mig på bloglovin lige HER. I er de skønneste!

Hvad synes I? Og kan I ellers spotte en anden ny ting på billederne?

Knus

18 kommentarer:

  1. Elsker den! :)
    Kig gerne forbi: Astrid-thetrueme.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. åh den er så fin! :)
    knus

    http://annaengstroem.com

    SvarSlet
  4. Du har fået fat i sådan en fjernbetjening til dit kamera! :-)

    zebrastriberne.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Ej hvor er den fin!! :) Jeg må eje den jo !

    hilsen

    din nye blog-læser, katrine :-)

    SvarSlet
  6. Hvor ligger den der butik Envii? :)
    og mega fedt tøj!

    SvarSlet
  7. Hvor er blonde bh'en fra? :)

    emi-emiliadk.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Den er jo fucking fed!
    Er det tasken?:-)

    SvarSlet
  9. Ej hvor er den feeed! Hvilken størrelse har du den i? Og er den stor, normal eller lille i størrelsen?

    SvarSlet
  10. Seriøst noget af det lækreste jeg har set, omg den er flot! Må eje! Gætter på at det er halskæden der ny?😚

    SvarSlet
  11. Det må da være halskæden!
    Super fed jumpsuit:)

    Knus

    SvarSlet
  12. Hvor har du købt dit Marc Jacobs cover? - til hvor meget?

    SvarSlet
  13. Er det ikke den smarte fjernbetjening til dit kamera!! <3 <3

    SvarSlet
  14. Den kan købes på halv pris :) i illum

    SvarSlet