sorry sorry og på forhånd igen sorry

Hej tøser. Beklager stilheden og pauserne her de sidste dage på bloggen. Jeg ved næsten at jeg heller ikke får blogget i morgen og i overmorgen, og det irriterer mig virkelig allerede. Men i morgen skal jeg til Beyonce koncert efter skole, og tirsdag skal jeg arbejde til klokken 20. Måske når jeg et tirsdag, men der er simpelthen så mange lektier og afleveringer der skal laves her for tiden; hvilket også er hvad jeg har brugt de sidste to dage på. Well, som blogger har jeg altså nogle tider hvor jeg ikke blogger dagligt, og det håber jeg I vil bære over med. Jeg skal prøve så godt jeg kan, at komme tilbage i rytmen om et par dage.

Har I ellers haft en god weekend? Og så vil jeg lige komme ud med hvor meget jeg glæder mig til imorgen!! uhhihih skal jo til Beyonce koncert i forum, og opleve hende for anden gang, thats so fgdhfh cray. Hvis nogle af jer er derinde, må I gerne sige hej! Fik lidt spørgsmål efter JB koncerten, af nogle der ikke vidste om de måtte sige hej, men joooo selvfølgelig! Det er meget hyggeligere end al den hvisken, hehe.

Knus

5 kommentarer:

  1. Hej Alma,
    måske et lidt mærkeligt spørgsmål, men hvordan har du lavet det der ude i siden, hvor der er et billede af dig, og en tekst om dig? - Håber virkelig at du vil svare, har vildt meget brug for det på min blog :/
    Kys

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun har sikkert lavet det inde i gadgeterne :)

      mixedbows.blogspot.com

      Slet
  2. Er så sindsygt misundelig!
    Vil også se Beyonce, hun er så fantastisk.
    Men syntes det er helt fint, da skolen, lektier o.s.v kommer i første række. Og desuden har du lavet så mange gode indlæg her for tiden, så keep doing the good work.

    SvarSlet
  3. Hvilket job har du?


    fuckingfabulousblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Jeg elsker virkelig din blog - du gør det så godt!

    http://annethinnesen.blogspot.dk

    SvarSlet