today

Hej piger! Bare en lille opdatering herfra. I dag har jeg været til en venindes konfirmation, eller nærmere mine forældres venners barn, som jeg ikke har set i virkelig mange år, så det var super hyggeligt! Havde desværre ikke mit kamera med, så billederne er fra forleden dag. Lige nu render jeg rundt og rydder op, gør rent og gør klar til min nonfirmation i overmorgen, og glæder mig utroligt meget ikke mindst. I morgen tidlig skal jeg have lavet fine lange negle, så er lidt nervøs for om jeg kan skrive på computertastatur overhovedet hahaha, det håber jeg!

Forresten kommer jeg nok ikke til at blogge på lørdag (pga. min nonfi), men havde tænkt på at planlægge et indlæg til jer, så derfor ville jeg høre hvad I kunne tænke jer at se? Det skal helst ikke tage for lang tid, men kom alligevel med nogle bud!

Knus

18 kommentarer:

  1. Wow den jakke klær dig. :) Du må have en god nonfirmation! Jeg skal konfirmeres den 11. maj, altså lørdag.. også. (;

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Og du må også have en super god dag :)

      Slet
    2. Jeg troede ærlig talt ikke den var så køn, da jeg først så billederne. Og der tænkte jeg; whut over 500 kroner? Men nu kan jeg sagtens se hvorfor du har købt den. Ih hvor er den fin til dig!

      - årh tak da. :)

      Slet
  2. nonfirmations billeder, ugens spørgsmål, outfit billeder, eller flere billeder fra rom.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan jo ikke ligge nonfirmations billeder ud, før min nonfirmation? :D
      Men ellers tak for de andre forslag!

      Slet
  3. Elsker elsker elsker, den jakke!
    Kig meget gerne forbi!: Astrid-thetrueme.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh du er så smuk! Utrolig fede shorts :)
      Hvor har du købt din fjernbetjening til dit kamera henne?
      Knus
      http://juliefisker.blogspot.dk

      Slet
  4. Den jakke er virkelig fed og klæder dig virkelig godt!

    planetenjulia.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Aj, hvor er du flot! Kommer du billeder fra din nonfi, og billeder af dit outfit og gaver og alt det lækre! Men du må have en rigtigt god dag! Knus <3

    SvarSlet
  6. Hvor kan man købe denne smarte tingenot du har i hånden, jeg kan næsten regne ud, at den tager billedet, når man trykker på en knappen, på den!

    SvarSlet
  7. Ej Alma... Fik lige øje på den ting du holder på billede 1. Er det sådan en fjerbetjening-ting som du kan få dit kamera til at tage billeder med? Hvis det er hvor er den købt og for hvor meget ca.?<3
    Btw virkelig fint outfit og god nonfirmation!:)

    SvarSlet
  8. Ihh du er så smuk! Utrolig fede shorts.
    Hvor har du købt den der fjernbetjening til dit kamera henne?
    Knus
    http://juliefisker.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Hvad med et lille indlæg omkring, hvad en nonfirmation helt præcist går ud på? Jeg mener, der er jo nok mange der tænker "Det der nonfirmation, hvad er det, og hvorfor bliver man nonfirmeret?" bare et lille forslag ;) Knus

    SvarSlet
  10. Din jakke er virkelig fed! Håber at du får en god nonfirmation :)
    -Jeg synes du skal lave outfits!

    SvarSlet
  11. VIRKELIG fed jakke!

    Btw, hvilket kamera, fotoprogram og effekt har du brugt på disse billeder? (;

    SvarSlet
  12. Elsker din jakke!

    Kig gerne forbi: http://lillesort.blogspot.dk/

    SvarSlet
  13. Hej alma! super fin og inspirerende blog. Skal vi ikke følges? http://annesophielynge.blogspot.dk/ knus

    SvarSlet