ugens spørgsmål

Hvilke Make-up mærke er dit yndlings?
Mac

Hvilke hårprodukter bruger du?
Moroccain Oil

Hvor mange par sko har du?
15-20 vil jeg tro... hahaha 

Hvad hedder dit kamera?
Canon 650D

Hvad går du til i din fritid?
Tennis

har du nogle gode tip til at træne lår og røv, så man rent faktisk kan se forskel?
Squats, squats, squats!

Hvad tror du der bliver dit næste køb?
Marc Jacobs Macbook cover/case

Hvad bruger du af makeup til hverdag?
Concealer, mineral pudder, bronzer, mascara og en naturlig læbestift

Gør du noget ved dine øjenbryn?
Ikke andet end at plukke dem efter deres form :)

Hvor gammel var du da du begyndte at bruge makeup?
Til hverdag, var jeg 13

Hvad er dit største ønske? 
Åh det ved jeg godt nok ikke. Nok at få succes i livet, opnå mine mål, og at være lykkelig :)

Hvad er din favorit sang lige pt.?
Popular song med Ariana Grande og Mika

Hvor tit opdatere du bloggen? 
Haha, du kan da bare følge med, så finder du ud af det ;-) ej hver dag til hver anden. Nogengange flere indlæg om dagen.

Synes dine forældre det er okay at du blogger og sådan?
Ja, de er faktisk ret stolte over hvor langt jeg er nået, haha!

Hvilken størrelse er dine billeder i? 
790 px


Hvor ofte klipper du dit hår?
1-2 gange om året

Hvor høj er du? :)
Omkring 155 vil jeg tro, men det er længe siden jeg har målt mig

Smid meget gerne kommentare med spørgsmål, til næste uges spørgerunde! Jeg har forresten haft den skønneste nonfirmation, og billeder af mine gaver vil komme i morgen.

Knus

20 kommentarer:

  1. Forklar lige hvad en squats er :)

    SvarSlet
  2. -Hvorfor valgte du at blive nonfirmeret i stedet for at blive konfirmeret?
    -Hvor mange penge bruger du på tøj om måneden?
    -Nogle af dine summer must haves?:-D

    http://offre-charite.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Læser dine forældre din blog? Har de overhovedet set den?

    Hvilket program redigere du billeder i?

    Hvilke redigerings effekter bruger du mest?

    SvarSlet
  4. Hvad er bronzer? Og hvad er forskellen på mineral pudder og almindelig pudder?:-)

    SvarSlet
  5. Hvad syntes du om en blog med under 20 faste læsere?

    SvarSlet
  6. Er der flip-skærm (eller hvad man kalder det) på dit kamera?:-)

    SvarSlet
  7. Hvorfor bliver du kun klippet 1-2 gange om året? :(
    hvad hjælper Moroccain Oil? :)

    SvarSlet
  8. Hvad bruger du til at redigere billeder, og i så fald hvad gør du ved billederne? Synes virkelig dine billeder er flotte! :))

    SvarSlet
  9. Hvad ville du gøre hvis en af dine gode drenge venner sagde at du havde dårlig ånde? :) haha
    Hvor tit spiser du chokolade?
    Har du mange venner/veninder eller få rigtig gode og tætte?
    Kan du godt lide dit navn?
    Yndlings model?
    Yndlingsfarve?
    Kan du lide at køre i gokart? Hvis du har prøvet det.
    Har du en kæreste/vil du gerne have en?

    SvarSlet
  10. Hvordan får du alle de penge til dit tøj?

    Prøv og sæt et billede ind af alle dine neglakker :-)

    Og så prøv og sæt et billede ind af dit tøjskab åbent. :-D

    SvarSlet
  11. hvilke mål har du i livet?
    hvad skal du efter 9.?
    hhvad vil du gerne være (fri fantasi)

    SvarSlet
  12. Hvordan er dit forhold til dine forældre??
    Hvilket redigeringsprogram bruger du??
    Ynglings farve??
    Bedste makeup tip??

    SvarSlet
  13. Abercrombie & Fitch vs. Day Birger et Mikkelsen?
    Chokolade vs. chips?
    Hvad ville du helst: være mega fattig men stadig have en familie og venner ELLER være stinkende rig men forever alone????

    SvarSlet
  14. Okay det her kan virke som et mega dumt spørgsmål, men jeg har altid tænkt på om du er en del af familien der stiftede "SPIES rejser". ahahaha....

    SvarSlet
  15. Hej Alma jeg har et lille spørgesmål som jeg gerne ville havde besvaret ved godt du ikke har lysten til yt mere men hvad er grunden til du har slettet / gjort dem private altså alle dine andre videoer du havde pænt mange og nu hr du 3 tilbage!! ? :-(

    SvarSlet
  16. Hej Alma har et rigtig vigtigt spørgesmål!! Du er helt stopper med yt i know men hvorfor har du slettet alle de andre videoer? Altså du har 3 tilbage men du havde sådan ca 15 måske over .. Men vil du ike nok gøre dem official hvis de er private hvis du har slettet dem helt ":(" please svar hurtigt!! Gerne på kik eller instagram
    Instagram: lullemalik
    Kik: FashionGoNow (helst på kik)

    Håber snart du vil svare på kik eller her!!

    SvarSlet
  17. Hej Alma jeg har et lille spørgesmål som jeg gerne ville havde besvaret ved godt du ikke har lysten til yt mere men hvad er grunden til du har slettet / gjort dem private altså alle dine andre videoer du havde pænt mange og nu hr du 3 tilbage!! ? :-(

    SvarSlet
  18. Hej Alma jeg har et lille spørgesmål som jeg gerne ville havde besvaret ved godt du ikke har lysten til yt mere men hvad er grunden til du har slettet / gjort dem private altså alle dine andre videoer du havde pænt mange og nu hr du 3 tilbage!! ? :-(

    SvarSlet
  19. Hej Alma jeg har et lille spørgesmål som jeg gerne ville havde besvaret ved godt du ikke har lysten til yt mere men hvad er grunden til du har slettet / gjort dem private altså alle dine andre videoer du havde pænt mange og nu hr du 3 tilbage!! ? :-(

    SvarSlet
  20. Hej Alma jeg har et lille spørgesmål som jeg gerne ville havde besvaret ved godt du ikke har lysten til yt mere men hvad er grunden til du har slettet / gjort dem private altså alle dine andre videoer du havde pænt mange og nu hr du 3 tilbage!! ? :-(

    SvarSlet