ugens spørgsmål

Hvorfor valgte du at blive nonfirmeret i stedet for at blive konfirmeret?
Som jeg har sagt fleeeere gange, er det fordi jeg ikke tror på Gud, og det skal man heller ikke være den skarpeste kniv i skuffen for at regne ud, haha

Hvor mange penge bruger du på tøj om måneden?
Så mange som jeg kan komme til... ups 

Læser dine forældre din blog? Har de overhovedet set den?
Af hvad jeg ved af så læser de den ikke fast nej, og ja det har de

Hvad syntes du om en blog med under 20 faste læsere?
Det er ligesom at spørge om, hvad jeg synes om en person med 20 venner eller 20 likes for den sags skyld. En blog kan sagtens være skide god og have 20 faste læsere, lige så vel som den kan være rigtig dårlig og have 20 læsere. 

Er der flip-skærm (eller hvad man kalder det) på dit kamera?:-)
Ja :)

Hvorfor bliver du kun klippet 1-2 gange om året? :( 
Øhhh... det ved jeg ikke haha? det har bare altid været sådan 

Hvad bruger du til at redigere billeder, og i så fald hvad gør du ved billederne? Synes virkelig dine billeder er flotte! :))
Tusind tak - det er jeg glad for at høre! Jeg bruger Camerabag 2, sætter den effekt på jeg synes passer bedst, og justerer lidt på effekten :)

Har du mange venner/veninder eller få rigtig gode og tætte?
Vil egentlig sige jeg har begge dele. Har massere af søde veninder, og så har jeg også nogle få som jeg er tættere med :)

Har du en kæreste/vil du gerne have en?
Altså lige pt. er jeg ikke sådan, OMG JEG MÅ HAVE EN KÆRESTE, GRÆDER :( men ville da ikke have noget imod at have en, det ville være dejligt!

Hvordan får du alle de penge til dit tøj?
Jeg arbejder :)

hvad skal du efter 9.?
Højst sandsynligt skal jeg på High School i U.S.A :)

Hvordan er dit forhold til dine forældre??
Det er meget normalt vil jeg tro. Vi skændes måske lidt meget her i teenageårene, men jeg elsker dem overalt på jorden!

Abercrombie & Fitch vs. Day Birger et Mikkelsen?
Altså nu har jeg kun én ting fra Day og det er et armbånd - derimod har jeg massere fra A&F, så det må være Abercrombie and Fitch der løber med sejren!

Hvad ville du helst: være mega fattig men stadig have en familie og venner ELLER være stinkende rig men forever alone?
Selvfølgelig vil jeg helst være fattig, men have familie og venner. Der er jo intet ved at være rig, hvis man ikke har nogen at dele dem med, eller bruge dem sammen med. Så kunne man sidde med alle sine dyre ting, helt alene for sig selv og ærge sig over at penge er det eneste man har- narh det lyder ikke så tiltalende!

Okay det her kan virke som et mega dumt spørgsmål, men jeg har altid tænkt på om du er en del af familien der stiftede "SPIES rejser". ahahaha....
Nej det er jeg ikke haha :)

Hvad vil I vide til næste gang?

Knus

42 kommentarer:

  1. Har du nogensinde været i Paris? Hvis ja, hvad syntes du om det? :-)

    // Julie Thorning, www.juliethorningrasmussen.com

    SvarSlet
  2. Hvordan vil du beskrive dig selv, med 3 ord.

    SvarSlet
  3. Jeg elsker den måde du redigere dine billeder på. Kunne du derfor evt. linke hvor man kan downloade camera bag? :)

    http://ann-katrinestanker.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Hvad arbejder du som? :)

    SvarSlet
  5. er ikkehelt sikker på om du har set mit spørgsmål ang. din croptop, så stiller det lige igen;-)

    stiller hvilken str. har du ca. bestilt din croptop i? ved nemlig ike hvad de tal betyder da der kun står 6,8,10 osv! så jeg jeg nemlig vurdere det ud fra din str.

    Og det er bare for at se hvilken str. jeg skal bestille :-D
    Ps. elsker din blog! Jeg tjekker din blog mindst én gang pr. dag <3<3

    SvarSlet
  6. Hvilken skole går du på?

    SvarSlet
  7. - Hvor arbejder du? og med havd?
    - har du nogensinde overvejet at blive klippet kort, til skulderlængde?
    - Er det naturlige bølger du har på dit header billede?
    - Hvad kan du bedst lide at lave på en fredag eller lørdag aften:
    Gå til fest og fyrer den af , Privatfest stille og roligt og hygge med vennerne eller hygge med en veninde?


    (håber du kunne bruge spørgsmålene!!)
    Knus
    http://juliefisker.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Super fedt indlæg!
    Spørgsmål:
    1. Laver du ikke snart et ''haul'' eller ''sommermusthaves''
    2. Hvad træner du og hvor tit?
    3. Hvilken effekt bruger du på camera bag 2?

    SvarSlet
  9. Hvordan har du fået så mange læsere?

    Hvor mange sidevisninger har du dagligt?

    Hvor længe har du blogget?

    SvarSlet
  10. Hvad tjener du på arbeje om måneden? og hvad er det du skal lave, nå du er assistent?

    SvarSlet
  11. Dit ynglings fag

    Er det okay vis man ser dig på gaden og siger Hej, så dig til JB koncert jeg var bag bag dig vis det gav mening, vil gerne have sagt Hej men turde ikke

    SvarSlet
  12. Er det din naturlige hård farve, eller har du farvet hår før?

    SvarSlet
  13. Kommer vi til, at se nogle billeder fra din nonfirmation?

    SvarSlet
  14. Kender du en hjemmeside hvor man kan købe nitter? Evt. et link? :)

    SvarSlet
  15. Kommer vi til at se nogle billeder fra din Nonfirmation? Alså også hvordan du så ud

    SvarSlet
  16. Hvorfor laver du ikke videoer mere? :)

    SvarSlet
  17. Kan du ikke lave et indlæg med nogle fede tshirts?
    Instagram: kajahenriques

    SvarSlet
  18. Hvad arbejder du med og hvor?
    Hvor mange sko har du?

    SvarSlet
  19. Hvor kan man finde job so fotoassistent henne?:)

    SvarSlet
  20. hahahaha du blev kun nonfirmeret pga gaverne. det gør alle der holder nonfirmation. Hvis man ikke tro på gud, hvorfor fanden skal man så holde en fest hvor man får gaver? Det giver ingen mening.

    SvarSlet
  21. Kan du lide at læse?
    Hvis ja, hvad er din yndlingsbog?
    Hvordan holder du dig så slank?

    SvarSlet
  22. super flot billede! og wow du har langt hår!

    du velkommen til at kigge forbi, jeg har en blog med blandt andet makeup indlæg.

    beautymorebeauty.blogspot.dk

    knus Signe :)

    SvarSlet
  23. Hvor har du købt dine Marc Jacobs "ting", coveret og armbåndet? Butik? Nettet? osv.

    Knus!

    SvarSlet
  24. Hvor lang tid har du blogget?


    fuckingfabulousblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  25. Hvad hedder dit yndlings magasin

    SvarSlet
  26. Kan du bedst lide katte eller hunde?

    SvarSlet
  27. Hvad er dit næste køb?

    SvarSlet
  28. Det er ikke til spørgsmålsrunden, men ved du hvilket selskab du skal rejse med til U.S.A?
    Jeg skal nemlig også derover efter 9. Klasse? :-)

    idaogmarika.blogspot.dk

    SvarSlet
  29. - Dine yndlings bloggere
    - Dine yndlings mærker
    - Day by Birger et Mikkelsen Vs. Abercrombie and Fitch
    - Elle Vs. Eurowoman

    SvarSlet
  30. Hvor høj er du?

    SvarSlet
  31. Ved godt at du er blevet stillet det her spørgsmål 100 tusinde gange, men kan virkelig ikke huske hvad den appen til computeren hed, hvor du lavede den der effekt hvor du spejlede billederne;)
    Hvad hedder den? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Photoscape :-) kig tilbage i de andre indlæg.

      Slet
  32. Hej Alma<3
    Hvordan var Beyoncé koncerten??
    Kom i backstage?? mødte i hende? :)
    Knus Emilie :*

    SvarSlet
  33. Hvad laver du af motion?
    vil du evt lave et indlæg om det?

    Du er så flot slank :O

    SvarSlet
  34. Bruger du CameraBag 1 eller 2? Og har du købt det? Hvis ja, hvad gav du så for det? :-)

    SvarSlet
  35. Vil gerne se et billede hvor du spiller tennis, eller et outfit som du spiller tennis i hæh og vide mere om det. Det er så spænende at du spiller tennis. :)

    SvarSlet
  36. Hvor ser du PLL henne?

    SvarSlet
  37. Hvor ser du Pretty Little Liars henne?

    SvarSlet