Croptop her
Top her
Skørt/Nederdel her

Weee, som nogle af jer måske har set på min instagram (@almaspies), så modtog jeg i går min pakke fra asos! Jeg har jo allerede vist jer hvad jeg bestilte, men nu får i det at se på. Hvis nogle skulle være i tvivl, så er det den sorte croptop, den hvide top, og den sorte nederdel jeg har købt. Jeg er allerede super glad for alle delene, og kan ikke vente til at få det i brug! Croptoppen vil jeg dog ikke bruge i skole, da jeg ikke føler for at vise mave foran mine lærere haha, men den skal skam nok blive brugt flittigt i sommerferien! Det bliver jo sindssygt godt vejr i morgen, men der vil jeg dog hoppe i min også nye buksedragt, for første gang! Elsker elsker elsker det her vejr

Hvad synes I?

Knus

36 kommentarer:

  1. Link til den sorte nederdel? :)

    SvarSlet
  2. Smukkeste Alma altså! <3

    Knus,

    www.victoria-k-dk.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Kan du ikke lave et 'ene outfit-indlæg' med din nederdel? -Sådan hvordan du styler den.

    SvarSlet
  4. Wow! Så flot. Hvad redigerer du med ? :) Lige præcis disse billeder er så smukt redigeret!

    SvarSlet
  5. Uff, den nederdel der! Du ser alt for skøn ud i den :)
    Kig meget gerne forbi: Astrid-thetrueme.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Dit hår... gi mig!! - det er simpelthen bare så ekstremt flot.

    SvarSlet
  7. hvor er de cowboy shorts fra?

    SvarSlet
  8. Hvilke størrelser har du købt tingene i? Jeg overvejer nemlig selv at købe fuldstændig det samme, men er altid i tvivl om størrelsen :-)

    SvarSlet
  9. Super fedt tøj ! Hvor er de lækre denim shorts fra? :)

    http://byemmarise.blogspot.dk/

    SvarSlet
  10. Hvad str er din crop trop? Skal måske slev bestille en uden hals,men er lidt i tvil om str'en :-)

    SvarSlet
  11. Størrelse på din nederdel - har tænkt mig at købe den. Den er bare såååå sød!

    SvarSlet
  12. Hvor er de shorts fra på billedet med den hvide top?

    SvarSlet
  13. Hvordan instiller du dit kamera/redigere du det så billederne bliver sådan grå i det agtigt? Det er nemlig mega flot:)

    http://amandadamtoft.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Redigerer dem først bagefter ;)

      Slet
  14. Har faktisk lige bestilt nederdelen, den er så lækker !

    lizanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  15. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  16. Hej Alma, er lidt i tvivl om det er de rigtige shorts : http://bikbok.com/eu/Categories/Collection/Shorts/PS-Ripped/p/7133542-520-Blue
    dejligt hvis du gider tjekke :-) Btw de klær dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg det er. Tak!!

      Slet
  17. Hej Alma. Den hvide top, hvad størrelse er det? :)

    SvarSlet
  18. Har lige bestilt croptoppen hjem - så fed! Har du ingen problemer med at få den over hovedet??
    Det er virkelig svært, men det kan lige gå.

    SvarSlet
  19. Wow, dine billeder er så flotte!

    Har overvejet at købe den nederdel, og har set du har en str 4, men er den meget kort? Det ser nemlig lidt sådan ud. :-)

    SvarSlet
  20. Hej Alma. Hvor er dine solbriller fra?

    SvarSlet
  21. Hvor er denim shortsene fra? :)

    SvarSlet