workout

workout
Hej tøser! Jeg føler lige at jeg måtte hoppe med på bloggertrenden, omkring sportstøj. Så jeg fik bikset en lille collage sammen til jer - på sådan en regnvejrs dag som i dag, er der da næsten ikke noget bedre at tage sig til, end at hjemmetræne lidt? Og med lækkert træningstøj er der altså INGEN undskyldning - og jo man får altså lyst til at træne meget mere, når man har lækkert tøj på! Så lidt lækkert træningstøj, er en god investering. Forresten har jeg et lille tip; I kender vel det hvor I går ind og søger på nogle træningsvideoer, og I så er døde efter 30 sekunder? Well, du når meget længere hvis du opvarmer lidt først, så derfor vil jeg klart anbefale jer denne opvarmning, hvor I derefter kan træne derud af med hendes andre super gode videoer!

For at det ikke skal være løgn, skal jeg selv til at træne lidt, og derefter står den på flere lektier. skøøønttt.

Hvad synes I?

Knus

18 kommentarer:

  1. Hvordan laver du collager, altså hvorhenne??

    SvarSlet
  2. Hvordan/hvorhenne sætter du dine billeder sammen? :)

    SvarSlet
  3. Skal helt sikkert havde købt mig et par nike pro shorts, ved du hvad de koster?
    Knus josephine... josephinefotoblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Super fedt træningstøj, og mange tak for tippet med opvarmningen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvtak, er glad for du kunne lide det!

      Slet
  5. Hey,
    great post. I like the clothes - good for workout!
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    SvarSlet
  6. Det er super godt det der Alma <3 Din blog er super fin og meget inspirerende! Jeg har lige lavet en blogrecommendation hvor du bla. er med i! http://sofiecolsted.blogspot.dk/2013/05/blog-recommendation_16.html Tænkte du lige kunne kigge på det hvis du ville <3

    Kys
    www.sofiecolsted.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Århhh tusind tusind tak! Det gør mig rigtig glad.

      Knus

      Slet
    2. Det var da så lidt! Din blog er virkelig god!

      Knus

      Slet
  7. Ved du hvor man kan købe nitter henne? :) du må gerne lægge et link hvis du vil :)
    Elsker din blog!!

    SvarSlet
  8. Hey Alma
    Ved du, hvor man kan købe de grå Nike bukser nederst til venstre, det skal ikke være online! ;)

    SvarSlet
  9. inde i polyvore, hvordan får man så billeder fra sin pc ind i collagen eller kan man ikke det?

    SvarSlet