Har du nogensinde været i Paris? Hvis ja, hvad syntes du om det? :-)
Ja det har jeg - og jeg elskede det! Dog var turen ret så spontan, så jeg nåede slet ikke at glæde mig, så det var ret hurtigt overstået. Glemte desværre lidt at nyde det, men det var en rigtig skøn tur!

Hvordan vil du beskrive dig selv, med 3 ord.
Perfektionistisk, ambitiøs, glad

har du nogensinde overvejet at blive klippet kort, til skulderlængde?
Nej aldrig, haha!

Hvad træner du og hvor tit?
Jeg træner hver dag, medmindre jeg har utroligt meget skolearbejde, eller der er andet i vejen. Jeg laver mave & benøvelser, men når jeg begynder i fitness, vil jeg fortælle mere specifikt om det!

Hvor mange sidevisninger har du dagligt?
Ca. 3000

Er det din naturlige hår farve, eller har du farvet hår før?
Har aldrig farvet hår :)

Kender du en hjemmeside hvor man kan købe nitter? Evt. et link? :)
eBay og Panduro Hobby :)

Kan du lide at læse?
Neeej desvæærre :((

Hvordan holder du dig så slank?
Spiser sundt og træner. Dog er jeg ikke HELE tiden sund, har fx. været ret så usund den seneste uge, men nu er jeg tilbage på rette spor! hehe

Hvor har du købt dine Marc Jacobs "ting", coveret og armbåndet? Butik? Nettet? osv.
I Marc Jacobs butikken 

Hvor lang tid har du blogget? 
Snart halvandet år :)

Kan du bedst lide katte eller hunde?
Hunde! Always

Upsss, så gik der vidst to uger siden sidste "ugens spørgsmål"... Håber at I alligevel fik svar på jeres spørgsmål! I morgen skal jeg til samtale hos EF, vedrørende High School i U.S.A efter 9 klasse, så det skal I nok komme til at høre mere om!

Hvad vil I vide til næste gang?

Knus

22 kommentarer:

  1. Sådan en lækker blog du har (!!)
    Elsker dine 'ugens spørgsmål', de er det bedste !

    Knus.

    http://byemmarise.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Fedt indlæg! Glæder mig til at høre im samtalen omkring High School, da jeg selv overvejer det!! Skøn blog! Du er så flot og inspirende!
    Knus!<3 :-)

    SvarSlet
  3. Hvordan laver du forkellige skriftyper på dine overskrifter?;)

    super fed blog du har: )!

    SvarSlet
  4. Lyder godt med High School Alma!

    - Mit spørgsmål: Hvor ser du pretty little liars henne? evt. liiink

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan se det på megashare.info :)

      Slet
    2. Du kan se det på megashare.info :)

      Slet
  5. Jeg skal være udvekslingsstudent i USA i 10 måneder her til august. Jeg rejser med Explorius, og de har bare været super gode! :-D

    SvarSlet
  6. Kommer der ikke billeder af dit værlse ?
    Mangler virkelig inspiration !:-)
    Ps. elsker din blog så meget !!

    SvarSlet
  7. hvor mange penge får du for din blog? Jeg kan se der er kommet en masse reklamer.

    SvarSlet
  8. får du meget hate? :) hvad synes du generelt om hate, folk der sviner andre til osv?

    SvarSlet
  9. hej Alma. super fed blog du har dig! mit spørgsmål er......Hvor mange penge tjener du om måneden? altså på job og EVT. lommepenge (hvis du får det)

    knus<3<3

    SvarSlet
  10. Hej Alma😊 har du nogle gode ide'er til start af en blog?? Overvejer nemlig selv at begynde at blogge😊

    SvarSlet
  11. Hej Alma😊 har du nogle gode ide'er til start af en blog?? Overvejer nemlig selv at begynde at blogge😊

    SvarSlet
  12. Kan du anbefale et godt sted at købe læderjakker?

    SvarSlet
  13. Dit favorit item i garderoben?<3

    SvarSlet
  14. Suuupppeer frede indlæg du laver, du virker simpelt hen som en rigtig glad pige.
    Bare jeg kendte dig i virkeligheden. Nå men nu til spørgsmålene:
    Hvad bliver dit ynglings sommeroutfit til sommer?
    Har du nogle planer i sommerferien?
    Kan du ikke lave nogle indlæg med hvordan du opsætter dit hår/hverdags hårrutine ....."?
    Hvad bliver dit næste tøj og makeup køb?

    Knus og kram

    SvarSlet
  15. Til næste uges spørgsmål:
    Hvad skal du i sommerferien? Skal du på ferie, med hvem og hvorhen? :)

    SvarSlet
  16. Elllsssskkkkeeerrrrr dig almaa!!!!!
    Hvad hader du mest?
    Har du nogen sinde kysset en dreng?
    Har du/haft en kærste?
    Beskriv dig og din søsters forhold til hinanden?

    SvarSlet
  17. Hvordan har du fået det der layout på din blog? - Altså, hvor du kan ændre skrifttypen i overskriften på hvert indlæg:)

    SvarSlet
  18. Hvorfor er der pludselig kommet reklamer på din blog? (altså imellem indlæggene) Er det noget du har sørget for, eller er det bare blogger? :)

    SvarSlet
  19. hej Alma! jeg elsker virkelig din blog!! Har lige to spørgsmål, som jeg håber at du vil tage med i næste uge: Hvilket kamera bruger du til at tage din billeder med? + For du nogen til at tage dine billeder af dagens outfit, eller sætter du den til tidtagning, eller hvad man nu kalder det? ;)

    Knus Aida

    SvarSlet
  20. En ven der var yngere eller ældre en dig selv?

    F.eks En 6.klasse(Snart 7. klasse), eller en 1.g(Snart 2.g)?

    SvarSlet