Heeej tøser! Wow, det føles som om det er en måned siden jeg har blogget, hahah. NU er jeg endelig færdig med alle mine prøveksamener, og i dag var jeg oppe til min sidste; mundtlig dansk. OG GÆT HVAD: JEG FIK 12 AKSAKP
Tror virkelig det er den største glæde, jeg har haft skolerelateret, I drømmer virkelig ikke om, hvor meget tid jeg har brugt på den skide eksamen, så det kunne ikke blive bedre. Tror heller aldrig jeg har fået så meget ros, så jeg har levet på lykke siden klokken 9 i morges, hvor jeg var færdig, hahah. I min retstavning og læseprøve fik jeg 10, og i min skriftlige fremstilling fik jeg også 12! wuhu
Nå nok om mine karakterer! Efter min eksamen tog jeg over til Jasmin, som så havde lavet æg og bacon til når jeg kom, kan man andet end at elske hende? Derefter tog vi i Frederiksberg centret, da hun skulle købe lidt ting til at hun skulle rejse senere i dag *:'(*.
Anyway, jeg hentede forleden dette nail kit, som jeg har bestilt hos Nail 4 You. Det er et sæt, til at lave gelenegle, som jeg købte, da jeg har meget grimme negle. Jeg har nærmest opgivet at få flotte negle, da de er så svage og hele tiden knækker. DERFOR er jeg så glad for at jeg har købt mig dette! Det var på halv pris til 650, så det var perfekt. Jeg skal dog have købt nogle (gennemsigtige/klare) andre tipper, da jeg fandt ud af, at jeg ikke lige er så god til det med de fransk manicure negle... Menmenmen, jeg har selvfølgelig fået stjålet min pung, så jeg må vente over en uge, til jeg kan bestille noget igen... Suk suk suk

Hvordan har I det? - Er I stadig derude? (hahah)

Knus

3 kommentarer:

  1. Tillykke med de super finde karakterer!

    -Og hvor er det dog bare røv nederen at du har fået stjålet din pung, haha

    SvarSlet
  2. Hej Alma!
    Har du købt nogle andre ting udover sættet, altså andre farver eller noget andet tilbehør? Overvejer selv at købe det, men må lige vide om der "mangler" noget i sættet :-)?

    SvarSlet
  3. Tillykke!
    Lyder superfedt! Vil du ikke lave et indlæg om hvordan du bruger det?

    //amandadamtoft.blogspot.dk

    SvarSlet