Hvordan laver du forkellige skriftyper på dine overskrifter?
Jeg tager bare et hvidt billede, og putter den tekst jeg gerne vil have på. Derefter uploader jeg det bare til blogger, som normale billeder.

Jeg skal være udvekslingsstudent i USA i 10 måneder her til august. Jeg rejser med Explorius, og de har bare været super gode! :-D
Ej hvor fedt for dig! Dem skal jeg også til møde hos :)

hvor mange penge får du for din blog? Jeg kan se der er kommet en masse reklamer.
Chill, det er 2 reklamer. Og det ved jeg slet ikke endnu, jeg har kun haft det i like 6 dage :)

får du meget hate? :) hvad synes du generelt om hate, folk der sviner andre til osv?
Nej jeg får egentlig ikke nogen hate længere... Og det syntes jeg er helt forfærdeligt. Vores samfund er virkelig blevet til, at man er sej hvis man hater, for waaow så siger man bare sin mening, og det jo vildt sejt. Nej, folk skal virkelig tænke før de skriver, hvordan ville haters ikke selv have det, hvis det var dem selv der modtog al deres egen hate...

Hvor mange penge tjener du om måneden? altså på job og EVT. lommepenge
Det holder jeg for mig selv

Kan du anbefale et godt sted at købe læderjakker?
Vero Moda, Message og Topshop har nogen flotte nogen!

Har du nogle planer i sommerferien?
Skal bare i sommerhus, og være sammen med veninder

Kan du ikke lave nogle indlæg med hvordan du opsætter dit hår/hverdags hårrutine .....?
Hmmm, jeg glatter eller bølger det egentlig bare

Hvad bliver dit næste tøj og makeup køb?
Makeup aner jeg ikke, men det bliver nok en t-shirt og et par shorts fra Envii.


Hvad skal du i sommerferien? Skal du på ferie, med hvem og hvorhen? :)
Jeg skal bare i sommerhus med min familie :)

Hvad hader du mest?
Matematik, dårlige karakterer, dårligt humør, osv osv osv

Hvilket kamera bruger du til at tage din billeder med? + Får du nogen til at tage dine billeder af dagens outfit, eller sætter du den til tidtagning, eller hvad man nu kalder det?
Jeg bruger mit Canon 650D + canon 50 mm 1.8, og jeg bruger en fjernbetjening

Der var ikke såååå pokkers mange spørgsmål i denne omgang, men smid endelig flere i kommentarboksen!

Knus

36 kommentarer:

  1. Når du får en kommentar, går du så ind på personens blog?

    Din yndlings sang fortiden?

    SvarSlet
  2. Har du nogle kæledyr?
    Hvad er dit yndlingsdyr (kæledyr)?
    Hvordan holder du dit lange hår så flot og sundt?
    Vil du lave en roomtour med mange billeder?
    Bor du i lejlighed eller hus?

    SvarSlet
  3. Hvad er dit yndlingsfag i skolen? :-)
    Får du gode karakterer?

    SvarSlet
  4. Bruger du CameraBag 1 eller 2? Og har du købt det? :)

    SvarSlet
  5. Beskriv hvorfor du synes at du er perfektionist? :)

    SvarSlet
  6. vil du ikke være sød, at linke en hjemmeside til ebays nitter?
    -hvor har du købt dine nitter, evt. et link?

    SvarSlet
  7. hvor tit spiller du tennis?
    Hvad for noget tøj har du på?
    Hvor god er du?
    Vil bare gerne vide noget om dit tennis, det er så sejt at gå til tennis!

    SvarSlet
  8. Når du er i USA vil du så stadig blogge?

    SvarSlet
  9. Er du god englesk, skal man være god til englesk for at komme på Highscool i USA?

    SvarSlet
  10. - Er du 99'er og går i 8.? Skal man ikke være 98'er?
    - Beskriv dig selv med 3 ord
    - Ynglings tøj - og skobutik?

    SvarSlet
  11. Hvilket område er det sommerhus du skal i? :-)

    SvarSlet
  12. Hvorfor valgte du at blive nonfirmeret? Der er jo ikke noget at fejre.
    Hvad havde du på af makeup til din nonfirmation?
    Ryger du?
    Hvilken tøjbutik er din favorit? :-)

    SvarSlet
  13. Hvad gør du for at bølge dit hår?
    Hvilke produkter bruger du til dit hår?

    SvarSlet
  14. kan du anbefale nogle gode iphonecovers?

    SvarSlet
  15. Hvordan får du reklamer på bloggen? Jeg mener, skal man ikke være 18+?

    Bruger du meget makeup til hverdag, efter din egen mening?

    Kender du nogle fede, billige tøjbutikker inde i Kbh?

    Hvad syntes din søster og forældre om din blog?

    Træner du, og tænker over hvad du spiser?

    Hvor høj er du?

    Hvor er dine yndlings solbriller fra?

    Knus! Tjek gerne min blog ud - bentsencaroline.blogspot.com

    SvarSlet
  16. Jeg forstår ikke helt.. Hvordan bruger du den der fjernbetjening, når man ikke kan se den på billederne??

    SvarSlet
  17. Hvilket krøllejern bruger du? :))

    SvarSlet
  18. Kan du ikke poste dit outfit, hår, makeup osv. fra din nonfirmation?

    SvarSlet
  19. Hvad arbejder du med ?

    SvarSlet
  20. Kan du ikke lave en room-tour?! :D
    og måske et indlæg eller en video, hvor du viser din garderobe?!

    Knus! tjek min blog - pavements.blogspot.com

    SvarSlet
  21. hvad er den laveste karrakter du har fået?

    SvarSlet
  22. Jeg er anonym blogger, som blot ønsker at nogen læser min blog, hvad kan man gøre for at få det? (altså uden at bruge facebook, instagram og google+)

    SvarSlet
  23. hvordan har du lavet/redigeret headeren?

    SvarSlet
  24. Hvad arbejder du med ?

    Hvor meget tjener du i timen ?

    SvarSlet
  25. Hvorfor er det kun nogle af dine indlæg som har engelsk oversættelse? :)
    - Er der egentlig mange udenlandske læsere?

    SvarSlet
  26. Hvor gammel var du da du begyndte med makeup?

    SvarSlet
  27. Hvilke blogs følger du, og hvem er dine yndlings ?

    SvarSlet
  28. Hej Alma! Måske et lidt sjovt spørgsmål, men ja.
    Hvor er den bikini du havde sidste år fra? Den du har på med en blå underdel og en ved (stropløs) overdel fra? <3

    SvarSlet
  29. Hej Alma! Her om snart skal jeg på Autocampferie rundt omkring i Europa, de steder jeg er i nok tid til at shoppe løs er Amsterdam, Paris, Pisa og Milano. Hvis du har været nogle af stederne, kan du så anbefale nogle gode butikker derhenne? Knus

    SvarSlet
  30. Hvad betyder mest for dig lækkert tøj, eller hår og makeup?
    Yndlings blogger og youtuber?
    Hvorfor stoppede du med at lave videoer?

    SvarSlet
  31. Hvor er skoene fra din nonfirmatison fra?

    SvarSlet
  32. Hvordan får du reklamer på bloggen, uden at du er 18 år?

    SvarSlet
  33. Hvordan har du opsat din blog? HTML-koder eller?

    SvarSlet
  34. Hvorfor blev du nonfirmeret? Hvorfor holdte du ikke bare en stor 15 års fødsesldag?<3

    SvarSlet
  35. Bor du i lejlighed? Noget du kunne anbefale til ens værelse (sådan hvad der er flot at have)?

    SvarSlet