Jeans fra Dr. Denim // Tee fra H&M // Cardigan fra ASOS // Smykker fra Spinning, Jane Kønig og Georg Jensen // Sko fra Nike // Solbriller fra Rom

Hej tøser! WUHU, så er det officelt ferie! Åh det er så skønt at kunne blogge, uden at skulle tænke på alle de lektier man skal have lavet bagefter. Har stadig ikke helt fattet at jeg har ferie, men dejligt er det ja. Jeg fik, som I kan se, taget en masse outfit billeder til jer, og her er et lille udpluk!
I dag spiste vi fællesmorgenmad i min klasse, så billeder fra da vi var i Rom, samledes i gymnastiksalen og sang feriesang, og så tog vi afsked med 3 fantastiske drenge. Jeg er uheldig at have 3 skønne venner, der skal på efterskole i 9. klasse, og derfor havde mig og min veninde fundet på et lille afskeds projekt. Jeg havde lavet en video til dem med billeder, videoer, og minder fra alle årene, og så havde vi købt tre notesbøger, som alle i klassen skrev I. Åhhh seriøst, det var så sørgeligt, det var en sand tudefest og vi fik også lidt tårer ud af drengene. Mascaren løb og der blev krammet og takket. Heldigvis er det ikke heeeelt slut, for om en time skal jeg til noget grill hygge tamtam på stranden, som de har arrangeret. Vil nyde hvert øjeblik, tror stadig ikke, at det er gået op for mig, at jeg skal sige farvel til tre så betydningsfulde drenge. En lidt følsom Alma I får at se her, hahaha.

Hvad synes I? God ferie!

Knus

23 kommentarer:

  1. Så fedt outfit og hvor er du dog sindssyg smuk !!

    SvarSlet
  2. Hej Alma. Super fede billeder Idag:) hvad hedder de drenge der går ud??:) knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvorfor er det vigtigt? Haha, men mange tak

      Slet
  3. Hvor er dine sko fra? :-)
    Pisse fedt outfit!

    SvarSlet
  4. Du var ikke den eneste. Der var 5 fra min klasse der stoppede så det var også en ren tudefest :-(

    SvarSlet
  5. Ja, endelig! er det sommerferie, det er så fedt. Elsker virkelig din cardigan ;)
    Tænkte på om du ikke vil lave en Room Tour her snart, det kunne være super!fedt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Jo, når jeg er færdig med mit værelse :)

      Slet
  6. uuhh, hvor har du købt dine Nike free sko henne?
    Hvilken butik? <3
    Elsker dine outfits og ja det er totalt dejligt med ferie ;-))

    SvarSlet
  7. Vildt flot outfit! Det næst sidste billede af dig er sinssygt godt!! Nok det bedste billede jeg har set af dig :O Hvis jeg var dig ville jeg tage det som pb ;)

    //amandadamtoft.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Har det allerede som profilbillede, hahah

      Slet
  8. Den collage som er under dit skrivebord er virkelig fed! Hvordan har du lavet billederne, har du bare udskrevet dem fra din computer, eller hvordan?:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der kommer et indlæg om det snart :)

      Slet
  9. Hvor er du altså bare fin og inspirerende! Elsker dit lyse og enkle blogunivers :)

    SvarSlet
  10. Hej Alma? Hvilken model er dine Dr. Denim jeans? <3

    SvarSlet
  11. wow- this outfit is amazing! the sequin jacket provides the whole look a touch of glamour! your style is really nice and super pretty!

    Check out my latest OOTD :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Aww thank you so much! Lovely to hear!

      Slet
  12. Hej Alma :-)
    Jeg skal snart selv til Rom, og vil rigtig gerne høre noget om shopping mulighederne dernede. Var der nogle fede butikker? Nogle bestemte du kunne anbefale?Og nogle som man måske kender?
    Hilsen Frida :-)

    SvarSlet